Kom nu igang!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

Ina33

Jeg har været så utrolig heldig at få fri både i dag og i morgen. I dag skulle jeg lynhurtigt gøre rent, så jeg ikke skulle bruge begge mine fridage på det.  Jeg startede i morges kl.7.30, og jeg er endnu ikke færdig - og det er altså ikke fordi jeg er igang med den store hovedregnøring...  Jeg KAN simpelthen bare ikke tage mig sammen til at få det ordnet - jeg har været igang med tusinde overspringshandlinger. der er både blevet bagt havregrynsboller og chokolademuffins...

Men NU skal jeg altså igang, spark gerne lige til mig, så jeg kan blive færdig inden jeg skal igang med aftensmaden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

CiSo

Kom så igang! Det bliver jo mega dejligt når først du er færdig.. Sådan har jeg det altid..

Anmeld

21. oktober 2010

wamse

Loppe skriver:

Jeg har været så utrolig heldig at få fri både i dag og i morgen. I dag skulle jeg lynhurtigt gøre rent, så jeg ikke skulle bruge begge mine fridage på det.  Jeg startede i morges kl.7.30, og jeg er endnu ikke færdig - og det er altså ikke fordi jeg er igang med den store hovedregnøring...  Jeg KAN simpelthen bare ikke tage mig sammen til at få det ordnet - jeg har været igang med tusinde overspringshandlinger. der er både blevet bagt havregrynsboller og chokolademuffins...

Men NU skal jeg altså igang, spark gerne lige til mig, så jeg kan blive færdig inden jeg skal igang med aftensmaden...

Åååhhh det kender jeg bare godt Der står 2 meget provokerende tørrestativer fyldt med tøj, der skal ligges på plads. Der har de så stået et par dage, og de venter altså bare på at jeg kommer, og jeg sidder bare her ved baby.dk

Anmeld

21. oktober 2010

Ina33

Tak for sparkene, det hjalp, jeg er lige blevet færdig...  

Nu står den på ren hygge i aften, i morgen og hele weekenden... Ahhhh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.