Ved at være længe siden jeg har været herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
0 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

Ønskebarnet

Må hellere komme med en update  siden sidst jeg var herinde er der jo sket en hel del.

Min historie kort : I år 2007 smed jeg pillerne , et år efter uden held henvendte vi os til lægen (som ikke ville hjælpe før vi havde prøvet i 2 år da jeg har barn fra et andet forhold) , 2 år gik og min kærestes sæd blev tjekket og jeg kom på pergotime i 3 mdr (sæden var fin).

3 mdr gik og intet skete  så ned til lægen igen igen igen og fik en henvisning til en gynæklog.

Fandt faktisk ikke ud af så meget der men fik taget en del blodprøver som var fine men han kunne se jeg ingen ægløsning havde haft .

Vi blev sendt på sygehuset hvor vi sku snakke med en nakoselæge (vidste faktisk ikke hvorfor jeg sku det) men jeg sku ha en kikkertundersøgelse og så ville de lave passageundersøgelsen også.

Vi blev enig om at skifte læge og se om hun ikke ville lave en henvisning til en privatklinik for det gik SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ langsom i det offentlige.

Vi blev sendt til Aagaard fertilitetsklinik efter eget ønske af den nye læge.

Første samtale hos ham gav os lidt håb igen  .

Blev scannet og alt så fint ud , havde dog en vandcyste men han mente den ingen betydning ville ha for mig.

Vi sku komme igen efter et par dage hvor jeg sku ha en passageundersøgelse (og der var passage i begge sider).

Han kunne ikke forstå gynæklogen havde sagt jeg ingen ægløsning havde når min cyklus er på 29 dage hver mdr.

Fra det første møde og en gang med insemination gik der under en mdr (vi havde dog ikke held i vores forsøg).

Vi skal nu derop igen i næste uge hvor jeg skal scannes for at se om min vandcyste er væk....ellers skal jeg på p piller en mdr .

Det var en lille update fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.