hcg koncentrationen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

tulleeh

paprika skriver:

hvor godt (:

Jeg har været lige ved at tage den flere gange, det er bare så spændende. Men også skuffende hvis den så er negativ ligesom de 100 andre. Imorgen er anden gang jeg skulle have mens. det underligt hvis jeg ikke er gravid, og den ikke kommer.. 

ja det lyder meget underligt..

men hos nolge 'virker g-testen' bare ikke af en underlig grund jeg ikke kan svare dig på .. men alt held og lykke! prøv i morgen! ellers synes jeg du skulle tage fat på lægen, bed om en scanning eller en hcgblodprøve eller tjek! det kan simpelthen ikke passe de ikke kan undersøge dig! du har ret til at vide hvorfor din mens ikke dukker op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

paprika

tulleeh skriver:

men hos nolge 'virker g-testen' bare ikke af en underlig grund jeg ikke kan svare dig på .. men alt held og lykke! prøv i morgen! ellers synes jeg du skulle tage fat på lægen, bed om en scanning eller en hcgblodprøve eller tjek! det kan simpelthen ikke passe de ikke kan undersøge dig! du har ret til at vide hvorfor din mens ikke dukker op

Jeg prøver igen imorgen ja, har jo testen klar. og det er første gang jeg bruger Clear Blue digital, så håber den er der

Anmeld

23. oktober 2010

paprika

tulleeh skriver:

Godmorgen.

Så er testen udført. -IKKE GRAVID-

Jeg er efterhånden begyndt at tvivle på om jeg er gravid. Ved godt at min søster først stod med en test 3-4 månder henne. men alligevel...

Hvordan stod det til med din test?

Jeg tager på arbejde nu her. og kommer hjem 17.30 og kl 18.30 tager jeg på et andet arbejde. Så ved ikke om jeg lige får tid til at kigge forbi.

Men forsøger

Jeg krydser fingre for dig

idag er det 28. dag mens udbliver - og den dag jeg normalt ville få mens

Anmeld

23. oktober 2010

tulleeh

paprika skriver:

Godmorgen.

Så er testen udført. -IKKE GRAVID-

Jeg er efterhånden begyndt at tvivle på om jeg er gravid. Ved godt at min søster først stod med en test 3-4 månder henne. men alligevel...

Hvordan stod det til med din test?

Jeg tager på arbejde nu her. og kommer hjem 17.30 og kl 18.30 tager jeg på et andet arbejde. Så ved ikke om jeg lige får tid til at kigge forbi.

Men forsøger

Jeg krydser fingre for dig

idag er det 28. dag mens udbliver - og den dag jeg normalt ville få mens

ej hvor træls for dig! giver dig lige en ..

jeg har virkelig ondt af dig!.. synes ikke du bør opgive håbet. få ringet til din egen læge og få dig selv undersøgt! det lyder vildt mærkeligt de ikke tager dig ind. Synes du skal banke i bordet og få dem til at tjekke dig efter.. for de kan nemt fortælle dig om du er gravid ved en gynækologisk undersøgelse ! synes jeg du skal gøre.. det er for hådt det andet  jeg fik også taget min morgen test! den ser ikke meget anderledes ud end den fra igår, måske en anelse bedre..

så vil også sige negativ !  er meget ræd for om min mens

dukker op i morgen!

Anmeld

23. oktober 2010

tulleeh

tulleeh skriver:

ej hvor træls for dig! giver dig lige en ..

jeg har virkelig ondt af dig!.. synes ikke du bør opgive håbet. få ringet til din egen læge og få dig selv undersøgt! det lyder vildt mærkeligt de ikke tager dig ind. Synes du skal banke i bordet og få dem til at tjekke dig efter.. for de kan nemt fortælle dig om du er gravid ved en gynækologisk undersøgelse ! synes jeg du skal gøre.. det er for hådt det andet  jeg fik også taget min morgen test! den ser ikke meget anderledes ud end den fra igår, måske en anelse bedre..

så vil også sige negativ !  er meget ræd for om min mens

dukker op i morgen!

nu alt håbet ude for mig

så opdagede jeg en smule blod løbet er sikkert kørt

Anmeld

23. oktober 2010

tulleeh

tulleeh skriver:

nu alt håbet ude for mig

så opdagede jeg en smule blod løbet er sikkert kørt

kan jo også været ægget har sat sig fast og ikke mens

Anmeld

24. oktober 2010

paprika

tulleeh skriver:

kan jo også været ægget har sat sig fast og ikke mens

Eji søde, det er jeg ked af.

Alt håb er ikke ude nej - er det bare lidt blod, eller mens?

Anmeld

1. november 2010

tulleeh

paprika skriver:

Eji søde, det er jeg ked af.

Alt håb er ikke ude nej - er det bare lidt blod, eller mens?

det blev til mens .. men stopped med at bløde i fredags håber spændt denne ganghvad med dig?

Anmeld

1. november 2010

paprika

tulleeh skriver:

det blev til mens .. men stopped med at bløde i fredags håber spændt denne ganghvad med dig?

Okay jeg krydser også fingre for dig (: 

Jeg var inde og få en HCG blodprøve, og den var POSITIV (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.