hej alle sammen!
jeg går og er lidt ked af det. har en dejlig hund der er virkelig dejlig det meste af tiden. men hun knoger hele tiden hvis det ikke går efter hendes hoved (har hun ikke altid gjordt) og har bidt mig et par gange, bare som markering, men igår da jeg skulle give hende, hendes forbinding på et sted hvor der ingen smerte eller sår er, bed hun mig meget hårdt i hånden, fik hele tommelfingerne med og kom lidt ind over håndfladen, det er første gang hun har bidt så hårdt (blødte ikke) men jeg kunne ikke bevæge min tommelfinger overhoved. idag da hendes sår skulle smøres bed hun ud efter mig igen. skal siges at hun aldrig er blevet udsat for vold. men hvis man laver hurtige bevægelser og sådan begynder hun og ryste og vise tænder.
nu er det jo at jeg har et barn på vej og det barn kommer jo til at lave vilde bevægelser på et tidspunkt, og jeg er bange for at min lille hund ville ende med at gå til andgreb på mit lille barn, jeg ved ikke hvad der er sket med hende, men blev så ked af det igår da hun bed mig, for vidste på en måde godt hvad det betød jeg måske skulle gøre. Hun vidste godt at det hun havde gjordt var forkert og løb i skjul og hun fik lov at sove alene, men har lagt sig over til mig idag, men prøvede alligevel at bide mig igen, skal sige hun også har bidt ud efter min mor...
nogen der ved hvad jeg skal gøre, skal min lille skat aflives eller er der noget andet jeg kan gøre (hun får allerede en masse kærlighed) jeg vil bare helst gerne se aflivning som en sidste udvej, men ved ikke om jeg nogensinde tør lade hende være alene med den lille nu her efter hun har bidt mig
HJÆLP
Anmeld