mortil3dejligepiger skriver:
Hej med Jer.
Jeg er begyndt at få rigtig ondt i lænden igen. Jeg havde det helt i starten af graviditeten, men så blev det meget mindre.
Nu er det der igen. Og det er virkelig ubehageligt - synes det er slemt.
Er der andre der har samme problem?
Kh T
Heej .
Jeg har lidt meget af det igennem min graviditet , det startede i uge 9-10 stykker , men der var jeg simpelthen for stædig til at gå til læge , (er første gangs gravid ) vidste jo ik hvordan kroppen ville reagere på en graviditet , så jeg slog det hen .
Til sidst var det så slemt at jeg simpelthen ikk engang kunne vende mig i sengen om natten uden at vågne af meget stærke smerter , jeg kunne dårligt finde ro .
Jeg fik kæmpet mig op til lægen til sidst (uge19)
Jeg fik en sygemelding omgående pga bækkenløsning , det har fulgt mig siden , i starten var det en sygemelding på 3 uger , efterfølgende er jeg blevet sygemeldt frem til barsel , så tøv ikk med at gå til lægen. Det kan meget vel være begynde bækkenløsning , og det gør helvedes nas hvis ikk det får ro og lidt kærlig behandling af en fys .
Så se at komme afsted . Er ik sikkert det er det , men så er det i hvertfald udelukket , det er ikk sjovt at gå hjemme så længe .
Håber de bedste for dig .
Knus
Anmeld