Ondt i lænden - andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

mortil4dejligepiger

Hej med Jer.

Jeg er begyndt at få rigtig ondt i lænden igen. Jeg havde det helt i starten af graviditeten, men så blev det meget mindre.
Nu er det der igen. Og det er virkelig ubehageligt - synes det er slemt.

Er der andre der har samme problem?

Kh T

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

SoffiLine

Følger lige lidt med  

Anmeld

21. oktober 2010

mortil4dejligepiger

Har du da samme problem?

Anmeld

21. oktober 2010

Diana...

JA jeg har så ondt at jeg næsten ikke kan gå og sidde og hvis jeg har været ude og fx bare over i brugsen som ligger over på den anden side af gaden kan jeg næsten ikke sove om natten heller da det gør så ond. 

Anmeld

21. oktober 2010

SoffiLine

mortil3dejligepiger skriver:

Har du da samme problem?

Ja det har jeg :s

Anmeld

21. oktober 2010

Bare mig..

Jeg havde det først til aller sidst, men det var jo så pga vægten (altså baby ) hiih.. Men kan jeres ikke være bækkenløsning? eller? Det var lige det  første jeg tænkte? :/

Anmeld

21. oktober 2010

mortilnoahogmelina

mortil3dejligepiger skriver:

Hej med Jer.

Jeg er begyndt at få rigtig ondt i lænden igen. Jeg havde det helt i starten af graviditeten, men så blev det meget mindre.
Nu er det der igen. Og det er virkelig ubehageligt - synes det er slemt.

Er der andre der har samme problem?

Kh T

Heej . 

Jeg har lidt meget af det igennem min graviditet , det startede i uge 9-10 stykker , men der var jeg simpelthen for stædig til at gå til læge , (er første gangs gravid ) vidste jo ik hvordan kroppen ville reagere på en graviditet , så jeg slog det hen . 

Til sidst var det så slemt at jeg simpelthen ikk engang kunne vende mig i sengen om natten uden at vågne af meget stærke smerter , jeg kunne dårligt finde ro . 

Jeg fik kæmpet mig op til lægen til sidst (uge19)

Jeg fik en sygemelding omgående pga bækkenløsning , det har fulgt mig siden , i starten var det en sygemelding på 3 uger , efterfølgende er jeg blevet sygemeldt frem til barsel , så tøv ikk med at gå til lægen. Det kan meget vel være begynde bækkenløsning , og det gør helvedes nas hvis ikk det får ro og lidt kærlig behandling af en fys .

Så se at komme afsted . Er ik sikkert det er det , men så er det i hvertfald udelukket , det er ikk sjovt at gå hjemme så længe .

Håber de bedste for dig . 

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.