"Night terror" som voksen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.147 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

Ox.

Hej tøser!

Pyha, det er helt svært at forklare, lige siden Lilje blev født (hun er 14 mdr nu) har jeg vågnet om natten total i panik, nogengange så voldsomt at jeg knap nok kan få luft, fordi jeg inde i mit hovede tilsyneladende tror hun er død, og til tider går der flere minutter før jeg opdager at det ikke er rigtigt ..

Det stoppede en lang periode, men nu er det pludseligt kommet igen, det er simpelthen forfærdeligt, og aner bare ikke hvordan jeg skal få det til at forsvinde ..

Andre der har prøvet noget lign.?

Knus ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Diana...

JA og jeg synes det er forfærdeligt, nogen gange hamre mit hjerte så hurtigt at jeg er sikker på det hopper ud af mig. 

Anmeld

21. oktober 2010

Ox.

Diana... skriver:

JA og jeg synes det er forfærdeligt, nogen gange hamre mit hjerte så hurtigt at jeg er sikker på det hopper ud af mig. 

Åh så er jeg ikke den eneste, det er nemlig SÅ forfærdeligt, jeg går fuldstændig i panik, og aner ikke fra eller til!

Anmeld

21. oktober 2010

Diana...

Ox. skriver:

Åh så er jeg ikke den eneste, det er nemlig SÅ forfærdeligt, jeg går fuldstændig i panik, og aner ikke fra eller til!

Også her, jeg vækker tit manden for at gå ind og lytte til ham for jeg tør ikke selv tænk nu hvad jeg ser 

Har du haft et dødsfald i familien/venner eller tæt på siden du har fået hende? 

Anmeld

21. oktober 2010

Ox.

Diana... skriver:

Også her, jeg vækker tit manden for at gå ind og lytte til ham for jeg tør ikke selv tænk nu hvad jeg ser 

Har du haft et dødsfald i familien/venner eller tæt på siden du har fået hende? 

Ikke siden, eller jo men 'kun' nogle stykker jeg kendte fra skolen, ingen jeg var tæt på, men okay, de sidste mange år, har vi haft min. 1 i familien der døde hvert år .. Og vi var tæt på at miste min lille fætter på 2 år ..

Anmeld

21. oktober 2010

Diana...

Ox. skriver:

Ikke siden, eller jo men 'kun' nogle stykker jeg kendte fra skolen, ingen jeg var tæt på, men okay, de sidste mange år, har vi haft min. 1 i familien der døde hvert år .. Og vi var tæt på at miste min lille fætter på 2 år ..

Det kan altså påvirke det. 

Det første år med Lucas tror jeg var fordi man er så bange for vuggedød men så stilede det meget af og jeg begynde og sove om natten men så fandt jeg så min veninde død i hendes lejlighed og jeg har ikke haft en rolig nat siden, Det er også Claus der går op om natten når Lucas vågner for jeg tør ikke. 

Jeg tror ikke der skal meget til før vi bliver påvirket. 

Anmeld

21. oktober 2010

Ox.

Diana... skriver:

Det kan altså påvirke det. 

Det første år med Lucas tror jeg var fordi man er så bange for vuggedød men så stilede det meget af og jeg begynde og sove om natten men så fandt jeg så min veninde død i hendes lejlighed og jeg har ikke haft en rolig nat siden, Det er også Claus der går op om natten når Lucas vågner for jeg tør ikke. 

Jeg tror ikke der skal meget til før vi bliver påvirket. 

Det har du sikkert ret i søde, synes det er så irriterende, min rytme er skudt helt ud af kurs, og det er heller ikke godt for Lilje at mor kommer styrtende for at mærke om der nu er liv i hende

Jeg 'vågnede' en enkelt gang, hvor jeg stod og råbte nej nej nej, lige ved siden af hende, og så vågnede hun selvfølgelig .. Det er så træls ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.