Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan man købe marcipan der er rullet ud?? - i givet fald hvor henne?
Prøvede sidste selv at rulle det ud, og det havde jeg ikke den store succes med....... (ellers kneb det måske med tålmodigheden)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja man kan købe et "marcipan låg" til en kage som er rullet ud i en cirkel.. Tror det kan købes i de store supermarkeder..
i de tyske grænsesupermarkeder kan man købe udrullet marcipan fra Odense marcipan, og det er ikke bare et låg men til en hel kage:0)
jeg mener at Bilka har marcipan låg og også Føtex
Jeg så marcipanlåg i Fakta så sent som i går.
Jeg har købt det hos bageren, kan ikke huske hvor meget det blev, men så dyrt var det altså ikke, og så var det lige de mål jeg ville have
ida
35kr i fakta
Mamman skriver: Kan man købe marcipan der er rullet ud?? - i givet fald hvor henne? Prøvede sidste selv at rulle det ud, og det havde jeg ikke den store succes med....... (ellers kneb det måske med tålmodigheden)
Du kan også købe det i Metro, hvis du har mulighed for adgang til en sådan.
Har du blandet marcipanen med flormelis inden du rullede det ud? Det skal man nemlig for at det ikke klistre for meget
Ni-ko-li-ne skriver: i de tyske grænsesupermarkeder kan man købe udrullet marcipan fra Odense marcipan, og det er ikke bare et låg men til en hel kage:0) jeg mener at Bilka har marcipan låg og også Føtex
Bilka har IKKE marcipanlåg, men Netto har af og til
Har netop været i metro i Århus idag og der har de det..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128