efter hvad jeg fik af vide så får man dobbel su når man er forsørger, da de ikke vil have at det stopper din uddannelse at du for et barn. jeg tror ikke at hvis i har dobbel intægt at i så får hjælp til dagpleje og sådan, ved at når man er enlig mor så får man friplads, for det er jeg allerede blevet tilbudt at få og jeg har ikke engang født endnu...
i skal huske at i vidst bliver vuderet med inkomst og ja i kan da søge om boligsikring (støtte) men i får jo børne penge hver 3 måned og det er jo den extra støtte vi forældre har, jeg spurgte min kommune om man kan søge om større boligstøtte når man skal have et barn og jeg fik afvide at det kunne jeg ikke da man allerede fik extra hjælp hver 3 måned... men snak med din kommune om det og din skole omkring SU, så får du de helt rigtige svar... nu har jeg ihvertfald lagt ud med hvad jeg har fået tilbudt og jeg fik af vide at det kun er til enlige mødre, når man er to så har man mere udbetalt til baby end når man er enlig, men tror den bedste hjælp din og din kæreste kan få er simpelthen at snakke med skolen og kommunen, for vi kan jo alle fortælle hvad vi tror er rigtigt, eller hvordan det var med os, men dem der ved det med sikkerhed er jo skolen og kommunen, men håber det bedste for jer 
Anmeld