MarianneSonne skriver:
De er bare SÅ uvidende og på ingen måder et oplyst samfund. I hvert fald ikke generalt. Og hvorfor i alverden er det sådan? Måske er de så store at de mener at have definitionsret over alting, eller også er det, det faktum at få amerikanere har været andre steder end USA, faktisk har rigtig mange amerikanere slet ikke pas.
Undskyld, men jeg kan altså ikke lade være med at trække på smilebåndet over dit indlæg
Smile, ikke grine, så jeg er ikke ude med mudderet her!!
Dit argument med at mange amerikanere ikke har pas og ikke har været andre steder end USA? Har du overvejet hvor stort et land USA sådan rent geografisk er? Hvor mange danskere har været uden for Europas grænser?
Der er også mange europæere, der bliver forundret over at amerikanerne ikke kender til f.eks Danmark eller hovedstaden i Sverige. Men jeg kender sgu heller ikke selv hovedstaden i alle staterne i USA, hvor - som hovedregel - de fleste er noget større end Danmark. Jeg tror ikke engang, jeg ville kunne nævne alle 50 stater, sådan lige på stående fod 
Misforstå mig ikke, jeg er ikke typen, der elsker ALT der er amerikansk. Der er mange ting man kan pege fingre af.
Men jeg synes bare, at når man tager de kritiske briller på, skal man måske lige kigge på sig selv først, inden at man kigger på de andre.
Anmeld