Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg synes mit tis, lugter anderledes, efter jeg er blevet gravid..... Har I tænkt over det? Er der måske nogen der ved noget om hvorfor?
Ja, sorry for det latrinære spørgsmål her midt på formiddagen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Thereseh skriver: Jeg synes mit tis, lugter anderledes, efter jeg er blevet gravid..... Har I tænkt over det? Er der måske nogen der ved noget om hvorfor? Ja, sorry for det latrinære spørgsmål her midt på formiddagen
Kan jeg ikke huske mere... men få lige tjekket for blærebetændelse
jeg tror ikke det er dit tis der er forandret... men din lugtesans:0) det er ret normalt grundet hormonerne
ellers er det måske netop pga den øgede mængde hormon, eller at der er flere affaldsstoffer når du skal af med tis for to....
husk at drikke rigeligt med vand
twinboys skriver: Kan jeg ikke huske mere... men få lige tjekket for blærebetændelse
Tak.
Jeg skal til læge i næste uge, så tjekker der. Har haft blærebetændelse en del gange, og synes ikke der er noget der murrer på den måde
Thereseh skriver: Tak. Jeg skal til læge i næste uge, så tjekker der. Har haft blærebetændelse en del gange, og synes ikke der er noget der murrer på den måde
oki doki...
Ni-ko-li-ne skriver: ellers er det måske netop pga den øgede mængde hormon, eller at der er flere affaldsstoffer når du skal af med tis for to.... husk at drikke rigeligt med vand
Ah ja, det kan være Jeg tar' lige et glas vand mere til morgenteen
Thereseh skriver: Ah ja, det kan være Jeg tar' lige et glas vand mere til morgenteen
hi hi gerne mellem 2 og 3 liter pr dag:0)
Ni-ko-li-ne skriver: hi hi gerne mellem 2 og 3 liter pr dag:0)
Yeps
Skååål !
Det gør mit også. Både da jeg havde blærebetændelse og her efter Men det var værst, da jeg havde blærebetændelse lige i starten.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128