Hvad laver i i jeres ferie??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

990 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

Kruse90

Hvis i altså har ferie

Idag er jeg ved at gøre køkken rent. Sådan helt til bund
ind i køkkenskabene ud med alle tingene osv osv.
Ha gjort det samme med badeværelset Sådan vasket fliser og alt sådan noget.
Finder hele tiden på alt anden end den skide samfundsfags aflevering

Fortæl piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Dinna88

Kruse90 skriver:

Hvis i altså har ferie

Idag er jeg ved at gøre køkken rent. Sådan helt til bund
ind i køkkenskabene ud med alle tingene osv osv.
Ha gjort det samme med badeværelset Sådan vasket fliser og alt sådan noget.
Finder hele tiden på alt anden end den skide samfundsfags aflevering

Fortæl piger

Jeg har indtil videre skrevet et par afleveringer, dansk og spansk og så har jeg bare slappet af. 

I dag passer jeg Laulund87's datter! Min dejlige lille niece. Så det skal hele dagen i dag gå med, jeg tror vi skal gå nogle ture med hunden og barnevognen og ellers bare hygge og lege. Resten af ferien skal gå med at få lavet negle, hente gallakjole og sådan. Og så skal der trænes i fitness (hver 2. dag) så jeg har masser at lave! Og så skal der også lige laves et engelsk essay om en novelle der omhandler et dystopisk samfund

Anmeld

21. oktober 2010

Kruse90

Dinna88 skriver:

Jeg har indtil videre skrevet et par afleveringer, dansk og spansk og så har jeg bare slappet af. 

I dag passer jeg Laulund87's datter! Min dejlige lille niece. Så det skal hele dagen i dag gå med, jeg tror vi skal gå nogle ture med hunden og barnevognen og ellers bare hygge og lege. Resten af ferien skal gå med at få lavet negle, hente gallakjole og sådan. Og så skal der trænes i fitness (hver 2. dag) så jeg har masser at lave! Og så skal der også lige laves et engelsk essay om en novelle der omhandler et dystopisk samfund

hold da op Det lyder til at du har nok at se til

Men dejligt

Anmeld

21. oktober 2010

Nadia&Daniel

Er gået på barsel - så det er da lidt a la ferie (indtil videre)

Skal have planlagt kejsersnit på mandag (fik beskeden i tirsdags - så det er stadig lidt uvirkeligt, at vi får vores guldklump i armene på mandag) - så lige nu, skal der bare helt styrer på lejligheden, både med babyting og rengøring..

Anmeld

21. oktober 2010

saxa

Jeg er på barsel - så holder "ferie" med mine 2 skønne unger.. Yasmin holder nemlig ferie fra dagplejen. Vi har været lidt rundt omkring.. Har haft en del gæster, været i Aalborg på shoppetur, været i skoven.. Og idag er vi lige kommet hjem fra byen, hvor der blev handlet "futtere" til Yasmin og Oliver + et par vinter støvler til moren Lige nu sover begge 2 og jeg skulle egentlig være igang med at gøre rent Resten af ferien ved jeg ikke hvad byder på - vi tager dagene som de kommer..

Anmeld

21. oktober 2010

Dinna88

Kruse90 skriver:

hold da op Det lyder til at du har nok at se til

Men dejligt

Jep, masser at se til men det er dejligt, som du skriver Det er især skønt at passe min niece en hel dag, det er ikke lige altid det sker!

Anmeld

21. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

lige vågnet...

Kører 15-04 i denne uge og vagt fra fredag kl 15 - mandag morgen kl 6.00 Yaks lige 104 timer på én uge.

Men skal op ved 7.30 tiden og vække Frederic, få ham i tøjet - lege - morgenmad og så i dp.

Anmeld

21. oktober 2010

TbCp

Mandag var Liva og jeg med mine forældre og lillebror, i Lalandia badelandet.

Igår tog Liva og jeg i et terrarie og kigge på slanger, edderkopper osv.

Idag bager vi kage

Lørdag er forældre og svigerforældre inviteret på middag..

Så vi hygger os rigtigt og jeg forøger at skyde rengøringen med sjovere ting

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. oktober 2010

Kruse90

Nadia&Daniel skriver:

Er gået på barsel - så det er da lidt a la ferie (indtil videre)

Skal have planlagt kejsersnit på mandag (fik beskeden i tirsdags - så det er stadig lidt uvirkeligt, at vi får vores guldklump i armene på mandag) - så lige nu, skal der bare helt styrer på lejligheden, både med babyting og rengøring..

ihh hvor fedt. Ja tror gerne på at det er uvirkeligt.
selvom det er træls med KS, så når man da at få styr på tingene
det er da altid rart.
Jeg glæder mig til at læse om KS og se billeder af vidunderet

Anmeld

21. oktober 2010

Kruse90

saxi skriver:

Jeg er på barsel - så holder "ferie" med mine 2 skønne unger.. Yasmin holder nemlig ferie fra dagplejen. Vi har været lidt rundt omkring.. Har haft en del gæster, været i Aalborg på shoppetur, været i skoven.. Og idag er vi lige kommet hjem fra byen, hvor der blev handlet "futtere" til Yasmin og Oliver + et par vinter støvler til moren Lige nu sover begge 2 og jeg skulle egentlig være igang med at gøre rent Resten af ferien ved jeg ikke hvad byder på - vi tager dagene som de kommer..

ej hvor lyder det bare hyggeligt
Så nyder ungerne det da også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.