Spørgsmål, og lidt undren..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

Sitrani

Hej alle

Min kæreste og mig har prøvet siden 1 august, dvs. lidt under 3 måneder nu. Jeg har de sidste par dage gået og haft ømme bryster, og har slået forfærdeligt ud i mit ansigt - der er knopper og bumser, som jeg normalt ikke får ret mange af - kun et par stykker omkring menstruationen. Jeg skal først have menstruation om en uges tid - så de her mestruationstegn kommer ret tidligt synes jeg! Kan det være tegn på grviditet? Jeg har hverken haft kvalme eller noget om morgenen, og min kæreste og mig har ikke være så aktive med hensyn til det intime  Så er da overrasket, hvis vi har lavet en baby - men man ved jo aldrig..

Håber at høre fra nogen af jer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Frk. Himmelblå

Pyha, det er umuligt at vide, hvad dine symptomer skyldes..

Vi kvinder (især) er jo gode til at rutsje lidt rundt hormonelt - graviditet eller ej. Men tag da en test, når du mener, det er ved at være tid.

Krydser fingre.

Anmeld

21. oktober 2010

Ryberg

Altså mine symptomer kom rimelig hurtigt ... og det var ømme bryster og knopper..... kvalmen fik jeg ikke tidligt....

Jeg ville da tage en test hvis jeg var dig...

Anmeld

21. oktober 2010

Sitrani

Tak, for svarene!

Jeg tror lige jeg venter med at ta' en test til det var meningen jeg skulle have min mens. Så må vi jo se - håber helt vildt meget, at jeg er gravid!  Det kunne være så dejligt.. Gider i hvert fald ikke rende rundt med knopper og ømhed, hvis ikke det er derfor! Haha

Anmeld

21. oktober 2010

<3

Det kan jo også være at den er der men eftersom de fleste aborter sker indenfor den første tid (op til 40% af graviditeter) så er det bare bedst at vente Det sker bare gerne så tidligt at man er i tvivl om der var bid eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.