Hjælp til en stinkende kommode!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.957 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

Fru.Mäes <3

... Bettemanden har fået en kommode til hans tøj, men den STINKER bare sådan af lak eller sådan noget..

Jeg kan bare ikke få lugten væk.. Har prøvet med AJAX mange gange..

Nogle KLOGE kvinder der ligger inde med et godt tip?

Krams Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Klumpe-dumpe

FrøkenHedegaard skriver:

... Bettemanden har fået en kommode til hans tøj, men den STINKER bare sådan af lak eller sådan noget..

Jeg kan bare ikke få lugten væk.. Har prøvet med AJAX mange gange..

Nogle KLOGE kvinder der ligger inde med et godt tip?

Krams Rikke

Ja du kan bruge (og se så kommer problemet for jeg kan ikke stave til det) men noget alla ro-na-dol, det fåes i hvert fald i Matas.

Anmeld

21. oktober 2010

Fru.Mäes <3

Rose <3 skriver:

Ja du kan bruge (og se så kommer problemet for jeg kan ikke stave til det) men noget alla ro-na-dol, det fåes i hvert fald i Matas.

SUPER

Kan vel bare forklare dem i MATAS, hvad problemet er.. SÅ ved de vel hvad det er for noget..

TAK for tippet

Anmeld

21. oktober 2010

Frejsmor

Tror måske du mener rodalon? Det er et middel der tager lugt, samt desinficerer, og det kan købes i de aller fleste supermarkeder, står sammen med andet rengøring..

Det er bl.a også godt til lugtende sportstøj eller jordslåede håndklæder..

Det ville jeg prøve hvis jeg var dig..

Knus og kram

Anmeld

21. oktober 2010

Fru.Mäes <3

SkrukNu skriver:

Tror måske du mener rodalon? Det er et middel der tager lugt, samt desinficerer, og det kan købes i de aller fleste supermarkeder, står sammen med andet rengøring..

Det er bl.a også godt til lugtende sportstøj eller jordslåede håndklæder..

Det ville jeg prøve hvis jeg var dig..

Knus og kram

SUPER DUPER

Må hellere lige skrive det ned, også komme i superbest og handle..

For det er virkelig HELT vildt som den stinker - og jeg havde jo lagt alt hans nyvasket tøj ned i den.. MEN kan så starte forfra IGEN - for det lugter ligeså slemt

Anmeld

21. oktober 2010

Ida.

Som de andre skriver er Rodalon en mulighed...det allervigtigste ift Rodalon er dog, at det ikke virker, hvis der er den mindste smule sæberester på det, du ønsker at fjerne lugten fra - derfor skal du sørge for at få vasket kommoden rigtig godt med RIGELIGT rent vand inden du anvender Rodalon

Anmeld

21. oktober 2010

Frejsmor

FrøkenHedegaard skriver:

SUPER DUPER

Må hellere lige skrive det ned, også komme i superbest og handle..

For det er virkelig HELT vildt som den stinker - og jeg havde jo lagt alt hans nyvasket tøj ned i den.. MEN kan så starte forfra IGEN - for det lugter ligeså slemt

Ej hvor irriterende altså!!!

Jeg håber det kommer til at virke for dig, det er i hvert fald det bedste middel til lugt jeg kender!!!

Så bettemandens tøj kan dufte dejlig rent og nyvasket og ikke af lak..

Anmeld

21. oktober 2010

Fru.Mäes <3

idamaria83 skriver:

Som de andre skriver er Rodalon en mulighed...det allervigtigste ift Rodalon er dog, at det ikke virker, hvis der er den mindste smule sæberester på det, du ønsker at fjerne lugten fra - derfor skal du sørge for at få vasket kommoden rigtig godt med RIGELIGT rent vand inden du anvender Rodalon

Tusind tak

Anmeld

21. oktober 2010

Plysbjørnen

FrøkenHedegaard skriver:

SUPER

Kan vel bare forklare dem i MATAS, hvad problemet er.. SÅ ved de vel hvad det er for noget..

TAK for tippet

Tror det hun mener er Rodalon

Anmeld

21. oktober 2010

Fru.Mäes <3

SkrukNu skriver:

Ej hvor irriterende altså!!!

Jeg håber det kommer til at virke for dig, det er i hvert fald det bedste middel til lugt jeg kender!!!

Så bettemandens tøj kan dufte dejlig rent og nyvasket og ikke af lak..

Jah, det er sku ikke lige det fede må jeg indrømme

Men det lykkes vel i sidste ende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.