En mærkelig årsdag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

Ida.

Idag er det præcist et år siden, at min dejlige bedstefar gik bort! Har skrevet noget om ham på min blog - og uploadet en video af ham og min Bedste, der danser...jeg kan mærke, at jeg ikke lige kan skrive mere lige nu, men I kan kigge her:

http://idastenildcoltau.blogspot.com/2010/10/en-mrkelig-arsdag.html

Videoen er noget ganske særligt for mig...jeg elsker den video, for den siger så meget mere end ord!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

msax

Kære Ida...

Du fik da lige øjne til at løbe i vand - nu savner jeg også din bedstefar. Du beskriver ham som en meget dejlig mand, som man kun har kunne holde af.

Og ja, den video taler da helt for sig selv og siger meget mere end ord nogen sinde kommer til.

Jeg kan mærke at jeg lige pludselig SAVNER min mormor helt vildt, jeg tænker jævnligt på hende. Men det er lang tid siden jeg har savnet hende - hvis det giver nogen mening.

Håber du fik talt lidt med din mor tirs-onsdag og I fik åbnet lidt op for posen af tanker.

STORT smil og kram til dig fra mig på en mærkelig årsdag

Anmeld

21. oktober 2010

TbCp

Århh Ida

Smuk video og måtte da fælde en tåre til trods for at jeg slet ikke kendte ham.

Et kæmpe knus til dig

Anmeld

21. oktober 2010

JustAnotherName

Er der allerede gået 1 år ?!?   ....Jeg husker det som kun kort tid siden, at du skrev om ham.

Jeg kan sagtens forstå, at dagen sætter lidt tanker og følelser igang.

For vores vedkomne skulle vi have besøgt pigernes olde-(far)mor idag.
Men hun afmeldte vores besøg, da hun ikke har det godt.
Jeg sagde "vi ses bare en anden dag, farmor, når du har det bedre"
Men med en knude i maven ved den lille frygt der ligger, OM vi nu når at se hende igen. Hun er ikke døende, men har bare været meget, meget, meget syg det seneste år, og er blevet mere og mere dårlig ...og har været indlagt flere gange, hvor vi frygtede at "nu var det nu" ....det er hårdt! Vi håber alle på, at hun får det bedre og kan længe endnu. Men samtidig kan vi se hende blive mere og mere svækket og dårlig, og vi fornemmer nu nok, hvilken vej det langsomt er ved at gå ......så er en vinter bare kold og LANG!!

Jeg føler med dig! Stort kram fra Katrine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.