Hvad gør man??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.608 visninger
22 svar
0 synes godt om
21. oktober 2010

Frk. Himmelblå

Hej kloge mennesker

Hvad gør man, når man til jul står med et styks 15 mdr "gammel" datter og et styks nyfødt lille pige? Altså,ud over at føle sig super stolt og priviligeret? Jeg mener, hvordan kommer man på tur?

Køber man sådan en dobbelt-barnevogn, et søskendesæde eller noget helt tredje?

Håber på mange gode svar og idéer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

sarahb

SeptemberBaby skriver:

Hej kloge mennesker

Hvad gør man, når man til jul står med et styks 15 mdr "gammel" datter og et styks nyfødt lille pige? Altså,ud over at føle sig super stolt og priviligeret? Jeg mener, hvordan kommer man på tur?

Køber man sådan en dobbelt-barnevogn, et søskendesæde eller noget helt tredje?

Håber på mange gode svar og idéer!

vi har en søn der lige bliver 2 når lillebror kommer til verden, og vi har købt en søskende vogn.
Kan slet ikke forestille mig have dem begge med og det kun er den lille der kan ligge og sove. Vores den store sover stadig rigtig godt til middag og vil ikke være bundet af ikke kan komme ud når han skal sove til middag.
Så derfor har vi valgt søskende vogn, og ellers så ønsker vi os et brædt til barnevognen hvis vi skal på kortere ture.

Anmeld

21. oktober 2010

Frk. Himmelblå

sarahb skriver:

vi har en søn der lige bliver 2 når lillebror kommer til verden, og vi har købt en søskende vogn.
Kan slet ikke forestille mig have dem begge med og det kun er den lille der kan ligge og sove. Vores den store sover stadig rigtig godt til middag og vil ikke være bundet af ikke kan komme ud når han skal sove til middag.
Så derfor har vi valgt søskende vogn, og ellers så ønsker vi os et brædt til barnevognen hvis vi skal på kortere ture.

Tak for svar

Hvilken type, har I så valgt? Ved du noget om, hvad man bør gå efter/ skal holde sig fra?

Anmeld

21. oktober 2010

rup

Nu har jeg "kun" en datter. Men vi har lige købt en phil & teds vibe. Super fin klapvogn, hvor man kan sætte et sæde mere på, når der er behov for det. Jeg har ikke som sagt ikke selv prøvet at have 2 børn i klapvognen endnu. Men kender flere som er rigtig glade for denne klapvogn med 2 små børn.

Klik på billedet, for at se et større billede

Anmeld

21. oktober 2010

Frk. Himmelblå

rup skriver:

Nu har jeg "kun" en datter. Men vi har lige købt en phil & teds vibe. Super fin klapvogn, hvor man kan sætte et sæde mere på, når der er behov for det. Jeg har ikke som sagt ikke selv prøvet at have 2 børn i klapvognen endnu. Men kender flere som er rigtig glade for denne klapvogn med 2 små børn.

Klik på billedet, for at se et større billede

OK, tak for svar. Den ser fin ud. Er den dyr?

Synes, det er svært, det her... Var nemmere at vælge nogle hjul til nr. 1

Anmeld

21. oktober 2010

sarahb

Tak for svar

Hvilken type, har I så valgt? Ved du noget om, hvad man bør gå efter/ skal holde sig fra?

jeg har valgt en vogn med sæder ved siden af hinanden, hvor de kan vendes forud og bagud.
Jeg ville ikke have en med et sæde under, da jeg synes det er syn for den der sidder nederst, ikke har udsyn plus om vinteren med sne og kulde bliver det meget koldt og kunne forestille det er meget kolde at sidde så tæt på jorden..
Jeg har valgt denne:
Og så kan man købe ekstra farver til, så man kan skifte farverne på sæderne og liften

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. oktober 2010

Frk. Himmelblå

sarahb skriver:

jeg har valgt en vogn med sæder ved siden af hinanden, hvor de kan vendes forud og bagud.
Jeg ville ikke have en med et sæde under, da jeg synes det er syn for den der sidder nederst, ikke har udsyn plus om vinteren med sne og kulde bliver det meget koldt og kunne forestille det er meget kolde at sidde så tæt på jorden..
Jeg har valgt denne:
Og så kan man købe ekstra farver til, så man kan skifte farverne på sæderne og liften

Tusind tak for svar - meget sødt af dig at tage dig tid til at uploade billeder til mig!

Jeg er helt forelsket i vognen. Er vild med, at den lille kan kigge på mor/far, mens den store kan have udsyn til verden, hvis det er det, man ønsker..

Den må jeg da ha'! (Tror jeg, - er i hvert fald vinder indtil videre).

Anmeld

21. oktober 2010

Frk. Himmelblå

sarahb skriver:

Jeg har valgt denne:

Hvad hedder modellen/mærket?

Anmeld

21. oktober 2010

sarahb

SeptemberBaby skriver:

Tusind tak for svar - meget sødt af dig at tage dig tid til at uploade billeder til mig!

Jeg er helt forelsket i vognen. Er vild med, at den lille kan kigge på mor/far, mens den store kan have udsyn til verden, hvis det er det, man ønsker..

Den må jeg da ha'! (Tror jeg, - er i hvert fald vinder indtil videre).

den hedder first wheels city twin.
Der er en der sælger den næsten ny på dba til 2600 kr, hvilket er mega billigt, med regnslag dog uden lift. men med 2 sæder. Den er rød.

http://www.dba.dk/tvillingeklapvogn-first/id-68838 960/

Anmeld

21. oktober 2010

rup

SeptemberBaby skriver:

OK, tak for svar. Den ser fin ud. Er den dyr?

Synes, det er svært, det her... Var nemmere at vælge nogle hjul til nr. 1

Ja den er dyr. Vi kiggede på flere udlandske hjemmesider, men det kunne ikke betale sig med forsendelse. Vi købte den hos tøjbamsen, så hvis der sker noget kan vi nemt klage over den. Men den er faktisk på tilbud lige i øjeblikket til 5.500 kr. Det jeg synes er smart er at den kan bruges med et barn. En baby og en tumling eller 2 tumlinger. Når din store pige er så stor, at hun ikke skal bruge klapvogn mere, kan den stadig bruges til den lille. Den vejer ikke meget og fulder heller ikke meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.