Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg var hos lægen i går fordi jeg de sidste 3 uger har haft smerter i lænden og det har gået ned i mit venstre ben...Tog jo så til lægen med en fornemmelse af at jeg måske havde påbegyndende bækkenløsning, da smerterne ikke helt føltes på samme måde som ved sidste graviditet...Men jeg bliver så undersøgt og jeg forklare på bedste måde hvordan jeg har det og så at mit venstre ben ikke helt vil som jeg vil og at det gør ondt i det..hun laver så en "kuglepen" øvelse på¨mine ben..tager en kuglepen og laver en streg på det højre ben...og det føles som det nu gør når man gør sådan noget..og så gjorde hun på det venstre også...min 1 tanke var faktisk: ehh hvad laver hun?? gør hun det med vijle??? For jeg kunne slet ikke mærke det som på det højre... kunne kun mærke det som små prikker, eller som om hun lige havde sat hendes lillefingere og slap igen... det kom virkelig bag på mig at jeg stort set ikke havde nogen følelse i mit ben.. Men "diagnosen" lyder nu på en slem bækkenløsning med nervebanerne i klemme, højst sandsynligt forårsaget af en DISKUSPROLAPS..Og der var 2 læger inde for at tjekke efter og alle læger sagde med det samme om jeg arbejde..sagde så nej ikke lige pt, da der er kosk med skolen...de sagde så i munden på hinanden at jeg overhovede ikke måtte påbegynde nogen form for arbejde og hvis nogen brokkede sig så skulle jeg bare henvende mig til dem igen... og så skulle jeg med det samme kontakte en fys..Men sidder nu med en "lettelse" over, at jeg ikke bare får af vide at jeg er en pyldret gravid og at jeg skal tage mig sammen...men sidder bestemt også med en skræk for hvad det vil betyde for min fremtid med en diskusprolaps..Min far er blevet opereret 5 gange på grund af diskusprolaps og er indvalid den dag i dag på grund af dem... Havde jo på ingen måde regnet med at det stod så slemt til med det hele..og hvad så når jeg når længere henne i min graviditet?? jeg er trods alt kun 17 uger henne og jeg ved jeg bliver stor som et hus hvilket jo belaster ryggen meget..Men jeg skulle være obs hvis mit ben blev værre eller jeg pludselig ikke kunne holde på afføringen, så skulle jeg ringe lige med det samme...så nu er jeg bare hyper hver gang der sker et eller andet med kroppen....Ved ikke rigtig hvad jeg vil med dette indlæg...nok bare få luft...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
åhhh det lyder ikke særlig godt.
håber alt løser sig igen og det ikke er et af de "slemme" tilfælde. håber du kan nyde resten af graviditeten uden alt for mange smerter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128