Har I efterårsferie, og hvad skal I lave ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

JustAnotherName

Jeg har har fri denne uge. De sidste par dage har jeg sendt pigerne afsted i vuggestue og børnehave, så jeg har haft tid, rum og ro til at skrive på en opgave som skal afleveres på mandag. Jeg blev så nogenlunde færdig med den idag....der skal bare justeres lidt her og der de kommende dage.

Idag, da vi hentede pigerne, startede deres lille efterårsferie så.
Det skulle "fejres" med pandekager, som Bianca hjalp med til at lave.

Imorgen skal vi besøge olde-farmor i hendes nye hjem. Det bliver rart at se hende igen. Hun har haft det svært i lang tid, og er meget plaget af sygdom. Og så er hun netop flyttet ud af sit hus og på plejehjem, hvilket heller ikke har været helt let for hende.

På fredag kommer pigernes mormor på besøg. Så skal vi rigtigt hygge os!

Lørdag skal jeg ud sammen med en veninde, bare hende og mig.
Kenneth tager pigerne, mens min veninde og jeg tager ud og "ordner hele verdens-situationen" et sted, hvor vi helst skal indtage noget mad imens

Og så skal der ellers bare SLAPPES AF og hygges ...sikkert med en tegnefilm på søndag, inden dagligdagen igen skrues op på fuldt blus...

Hvad med Jer, har I ferie, og hvis/hvis ikke, hvad skal I så lave resten af ugen?

Lige til slut, smider jeg et par billeder af Bianca, som laver pandekage-dej...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

TbCp

Liva og jeg har ferie hele ugen.
I mandags var vi med mine forældre og lillebror i Lalandia, badelandet.
Tirsdag kom min mor ud til os og hyggede.
Igår onsdag tog vi i terrariet og kiggede på dyr.

Idag skal vi bare hygge hjemme, måske fodre ænder. Og så håber jeg på at få syet lidt.

Fredag endnu ingen planer og lørdag har vi inviteret vores forældre på aftensmad.

Carsten arbejder hjemmefra det meste af ugen, så vi får da set lidt mere til ham

Jeg elsker ferie! De går bare alt for hurtigt

Anmeld

21. oktober 2010

grinbidderen

Jeg har været hos min mor nogen dage skulle ind og hygge med hende og nogen veninder, Lasse og Valdemar har holdt ferie der hjemme de har været hos farfar og farmor 2 af dagne og ellers fodret ænder og den ene dag tog farmor Lasse og Valdemar i Næstved zoo og ellers leget der hjemme og på legepladsen jeg skal mødes med dem idag også skal vi alle 4. I cirkusland arana.. Glæder mig såå meget til at se min dejlige dreng savner ham, og på mandag starter jeg i arbejdsprøvning i en vuggestue blir så dejligt.

Anmeld

21. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Martin har desværre ikke optjent ferie i år jo, først næste år (hvilket vi ser frem til!) så vi holder ikke ferie denne gang... Nikoline bliver dog hjemme imorgen:0)

Anmeld

21. oktober 2010

sarahb

Jeg er jo på barsel, og Isaac har været i dp med korte dage, men i dag er han hjemme og i morgen også for han har reddet sig endnu en gang mellemøres betændelse. Så vi hygger hjemme, i morgen skal vi lige ud og finde noget fint til mig for vi skal til bryllup på søndag
Har fundet kjolen, nu skal der findes bling bling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.