Så kom Leonora til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.982 visninger
25 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

jacqueline84

Ja så kom dagen den 21 september hvor vores dejlige datter kom til verden. Hun valgte at komme ud præcis 2 mdr før tid. En lille prinsesse på 1870 g. Men efter næsten en måned hvor vi lå indlagt på Neonatafdeling med hende, er hun blevet rask nok til vi kan tage hende med hjem og starte et langt og lykkeligt liv med hende

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

merichs

Nåhr et lille pus, men hvor er hun skøn. Stort tillykke med hende.

Anmeld

20. oktober 2010

mor_sabina

jacqueline84 skriver:

Ja så kom dagen den 21 september hvor vores dejlige datter kom til verden. Hun valgte at komme ud præcis 2 mdr før tid. En lille prinsesse på 1870 g. Men efter næsten en måned hvor vi lå indlagt på Neonatafdeling med hende, er hun blevet rask nok til vi kan tage hende med hjem og starte et langt og lykkeligt liv med hende

Puha det må være en bark start, håber i alle har det godt. Og hun ser da bare dejlig ud Tillykke med hende og held og ylkke

Anmeld

20. oktober 2010

Sasja77

Hold da op en sød lille spir:-) Tillykke med hende og dejligt at I er kommet hjem!

Anmeld

20. oktober 2010

Jibbe

Tillykke med hende og rigtig meget held og lykke med det hele!

Anmeld

20. oktober 2010

Dansker I Holland

Tillykke med hende Hvor er hun fin på trods af hendes lille str. Håber der snart kommer fb Knus Sussie 36+2

Anmeld

20. oktober 2010

Slettet

Hvor er hun lille og fin!

Stort tillykke fra mig af...

Anmeld

21. oktober 2010

Pige2009

Årh, den lille pige. Stort tillykke med hende og med, at I nu kan komme hjem og få en hverdag indkørt

Anmeld

21. oktober 2010

Ranarupta

Årh en smuk lille pige! 

Hun ser rigtigt dejlig ud! Tillykke med hende.

Anmeld

21. oktober 2010

twinboys

uhhh de billeder der gik lige minder igennem mit hoved fra mine børns fortidlige start...

Men ihhh det er så stort at blive farmand og moar... og dagen hvor man må komme hjem kan ikke beskrives...

Endnu en gang tillykke og dejlig lille pus i har fået...

Her ses så mine drenge med c-pap

Majbritt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.