Dåbsgave til min veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2008

Lullaby

Ej en kanon gave. 8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2008

NejaJ

Hvor er det bare en virkelig god ide:D
Syns den er rigtig flot:D

Anmeld

5. august 2008

st

Wauv det er bare en flot gave. Jeg er sikker på at de bliver glade, det er altid noget specielt at modtage en gave er er så personlig, og ikke "bare" noget man har købt, som enhver anden også kunne have købt. Misforstå mig ikke, købte gaver er også gode. ;)

st

Anmeld

10. august 2008

Becks

Hej Alle...

Så er jeg lige kommet hjem fra en dejlig barnedåb og kan nu kalde mig Gudmor til Lucca på 4½ måned. Han fik en masse dejlige gaver... lucca´s mor min bedste veninde fik maleriet efter de havde åbnet alle gaverne til Lucca, og hun blev så glad og rørt så hun græd (L) Det rørte mig dybt at hun blev SÅ glad for det :$

Fortsat god aften til jer alle...
Mange knus fra en træt men STOLT gudmor (H)

Anmeld

10. august 2008

Doktor Doolittle

Beck skriver:

Jeg har fået lavet det her maleri til min bedste veninde... Hendes søn skal døbes d. 10/8-2008 og jeg skal stå gudmor...
Gaven giver jeg hende for at fortælle hende, hvor glad jeg er for hendes venskab :)
Hende der har malet billedet, har skrevet hans navn, stjernetegn, vægt, længde, klokkeslet og fødselsdato på

https://www.baby.dk/uploads/albums/696/1e6409d9-00d 8-481b-ae1d-cbd57382e3bf.jpg

Det er den dejligste og mest opfindsomme gave, jeg længe har set (L) Du er en skøn veninde og en fantastisk gudmor (L)
Stort (H) fra Tina og så lige eet mere (H)

Anmeld

10. august 2008

Stumpen

Beck skriver:

Hej Alle...

Så er jeg lige kommet hjem fra en dejlig barnedåb og kan nu kalde mig Gudmor til Lucca på 4½ måned. Han fik en masse dejlige gaver... lucca´s mor min bedste veninde fik maleriet efter de havde åbnet alle gaverne til Lucca, og hun blev så glad og rørt så hun græd (L) Det rørte mig dybt at hun blev SÅ glad for det :$

Hun kunne også lige vove andet, for den gave var bare så genial og så speciel! :)
(H)

Anmeld

11. august 2008

moniquesmor

jeg synes det er flot gave og give.. og tillykke med af hver blivet gudmor..(H)

Anmeld

11. august 2008

Becks

Doktor Doolittle skriver:

Beck skriver:

Jeg har fået lavet det her maleri til min bedste veninde... Hendes søn skal døbes d. 10/8-2008 og jeg skal stå gudmor...
Gaven giver jeg hende for at fortælle hende, hvor glad jeg er for hendes venskab :)
Hende der har malet billedet, har skrevet hans navn, stjernetegn, vægt, længde, klokkeslet og fødselsdato på

https://www.baby.dk/uploads/albums/696/1e6409d9-00d 8-481b-ae1d-cbd57382e3bf.jpg

Det er den dejligste og mest opfindsomme gave, jeg længe har set (L) Du er en skøn veninde og en fantastisk gudmor (L)
Stort (H) fra Tina og så lige eet mere (H)

Tusinde tak Dok :$:$:$

Knus Fra Beck (H)(H)

Anmeld

11. august 2008

Becks

Stumpen skriver:

Beck skriver:

Hej Alle...

Hun kunne også lige vove andet, for den gave var bare så genial og så speciel! :)
(H)

Ja :$:$

Knus Beck(H)

Anmeld

11. august 2008

Becks

moniquesmor skriver:

jeg synes det er flot gave og give.. og tillykke med af hver blivet gudmor..(H)

Tusinde tak :$:)

Knus Beck(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.