Malene84 skriver:
Godaften d'damer,
Hmmm Villads har savlet for sindssygt nu i mindst 3 måneder og i dag bed han mig sgu. Han tog bevidst min finger og gnavede løs. Først der opdagede jeg, at der var noget meget skrapt derinde - har hørt de sidste 2 dage at skeen rammer noget i undermunden. Jeg kiggede så, og vupti vupti... 2 fine små tænder...
MEEEEN.... HVAD GØR JEG SÅ NU... starter jeg med tandbørste? og hvordan fan' gør man det. Jeg tænker, at det da må være noget hårdt noget at få ind i munden (har købt babybørster)!! Men åh... er det morgen og aften, JEG ANER INTET OM TANDBØRSTNING AF BABYER
HJÆÆÆLP

Halløj 
Og tillykke med tænderne! 
Du skal børste morgen og aften med en rigtig tandbørste så snart at tænderne er brudt frem.. Som en anden skriver, så er 3-trins børsterne rigtig gode, men så skulle du måske lade ham "lege" med dem som er med gummi (for at han lærer at den ikke er farlig
eller lade brormand lege med den ene hvis ikke han har fået tænder) og så selv børste hans tænder med den rigtige børste.
Om du vil gøre med eller uden tandpasta er en smagssag.. Der er nogle der gør det bare med vand og andre med børnetandpasta..
Håber du kan bruge mit svar?
Knus Sarah
Anmeld