Har jeg ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.598 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Anonym trådstarter

Hej skønne kvinder.
Jeg tog en ægløsningstest søndag. Brand negativ. Mandag var der en tydelig streg og en meget svag. Igår var den svage streg lidt tydligere. Idag er der kun en svag streg igen. Kan jeg regne med at jeg havde ægløsning igår??? (hvor vi selvfølgelig sexede ;-) )
Billedet viser øverst testen fra igår som den ser ud nu (ka man regner med den??) og nederst testen fra idag hvor der en svag streg 2.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Snefnug1984

Umiddelbart ville jeg sige nej, da stregerne skal være lige tydelige og det ser det ikke ud til på den første test.. men hvem ved

Anmeld

20. oktober 2010

Anonym trådstarter

men så har jeg slet ik haft ægløsning denne gang!?? For de har været negative hver gang så... underligt

Anmeld

20. oktober 2010

Frk.S

Altså, nu er jeg ikke særlig erfaren i det med ægløsningtest. Men jeg prøvede dem i forbindelse med min sidste ægløsning. Og der oplevde jeg på de første svage streger (i hvert fald svagere end kontrolstregen), så kom der en hvor der nærmest ikke var en teststreg (den var i hvert fald svagere end de første) derefter kom der igen en der var lidt kraftigere, den næste der var den kraftigere end kontrolstregen.

Håber ikke det blev alt for rodet - mener bare, at du tydeligvis ikke kan regne med stregen bliver tydeligere og tydeligere. Man skal vist nok ikke sammenligne teststreger de enkelte dage imellem.

Så prøv at fortsæt, og se om du ikke får en tydeligere teststreg.

Anmeld

20. oktober 2010

BubbieBear

Umidlbart nej

Husk at teststregen skal være ligeså tydlig eller tydligere end kontrolstregen. Du er ikke et sekund i tvivl når æltesten er positiv

Anmeld

20. oktober 2010

Snefnug1984

Måske har du haft ægløsning.. har du haft symptomer?

Anmeld

20. oktober 2010

Anonym trådstarter

SolsikkeBlomst skriver:

Måske har du haft ægløsning.. har du haft symptomer?

lidt niv og mere slimet udflåd eller hva man skal sige!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.