Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen der har en lækker pusletaske de gerne vil sælge??
Har en lyseblå Gaia og Ko, men venter en pige denne gang, så søger en mere piget-taske eller en nautral.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HDA2311 skriver: Er der nogen der har en lækker pusletaske de gerne vil sælge?? Har en lyseblå Gaia og Ko, men venter en pige denne gang, så søger en mere piget-taske eller en nautral.
ved de køre tilbud på Gaia og Ko pusletasker i ønskebørn lige pt. til 200kr...
forældre-til-Asta skriver: ved de køre tilbud på Gaia og Ko pusletasker i ønskebørn lige pt. til 200kr...
Tak for tippet, det vil jeg lige se nærmere på
SpunkenJo skriver: Har selv netop en Gaia Ko i babyfløjl til salg. Men den er i petroloumsfarve så ikke særlig tøset, men mere unisex!Ellers kan jeg anbefale taskerne fra By Stroom Meget lækre tasker !!!
Har selv netop en Gaia Ko i babyfløjl til salg. Men den er i petroloumsfarve så ikke særlig tøset, men mere unisex!Ellers kan jeg anbefale taskerne fra By Stroom Meget lækre tasker !!!
Har du et billede af den du har til salg?
Ellers har jeg gaia og Ko, pige fish-pusletasken til salg.
Rose <3 skriver: Ellers har jeg gaia og Ko, pige fish-pusletasken til salg.
har du et billede eller et link...
HDA2311 skriver: har du et billede eller et link...
Det er samme print som dette regnslag, kan ikke finde tasken med det print på nettet...
http://www.filabel.dk/shop/Barnevogn/Barnevogn+Regnslag/pr-GAIAO-11412.aspx
Men det er samme model som alle deres pusletasker. :)
Jeg har købt en fantastisk pudsletaske i bilka for 179 kr. Den er grå.Den minder meget om Gaia & ko's.
babyhome.dk er rigtig billige med deres gaia og co tasker....jeg har købt den røde i læder til 450 kr, og den koster normalt 900...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128