Nogen som har KATVIG "voksiposen"???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

915 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Mor til L&S

Hører gerne fra Jer

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

SpunkenJo

Det har jeg

Anmeld

20. oktober 2010

Mor til L&S

SpunkenJo skriver:

Det har jeg

Har du den i brug?? Må jeg spørge hvad du synes om den??

Anmeld

20. oktober 2010

SpunkenJo

Rollo skriver:

Har du den i brug?? Må jeg spørge hvad du synes om den??

Vi bruger den ikke ret meget idet drengen ikke sover lure i sin vogn (lang historie, født for tidligt, sover kun udenfor i vuggeren og er ikke fan af det)

Jeg syns den er lækker og sidste vinter var jeg meget glad for den, specielt når vi var på besøg nogen steder, for vupti var det også et tæppe man kunne ligge på maven på

Men hva er det du vil vide?

Anmeld

20. oktober 2010

Mor til L&S

SpunkenJo skriver:

Vi bruger den ikke ret meget idet drengen ikke sover lure i sin vogn (lang historie, født for tidligt, sover kun udenfor i vuggeren og er ikke fan af det)

Jeg syns den er lækker og sidste vinter var jeg meget glad for den, specielt når vi var på besøg nogen steder, for vupti var det også et tæppe man kunne ligge på maven på

Men hva er det du vil vide?

Bare om du var glad for den og om den fungere fint når det kun er med 1 dyne og lidt med hvor meget tøj de har på når de ligger i den, men hvis du ikk rigtig bruger den så er det jo svært at svare på

Anmeld

20. oktober 2010

SpunkenJo

Rollo skriver:

Bare om du var glad for den og om den fungere fint når det kun er med 1 dyne og lidt med hvor meget tøj de har på når de ligger i den, men hvis du ikk rigtig bruger den så er det jo svært at svare på

Mens de er babyer er den toppen!

Og meget meget varm, for det er jo en ulddyne der er i. Og så fulgte der også et sæt juniorsengetøj med i samme mønster som posen.

Han har haft en hue på og en lille ekstra trøje/cardigan når det har været rigtig koldt, og ellers bare alm tøj (undertøj, strømpebukser og heldragt fx.)

Hvor gammel er din baby? Og hvorfor har du netop en Katvigpose i kikkerten

Mon ikke der er andre der byder ind også

Anmeld

20. oktober 2010

Mor til L&S

SpunkenJo skriver:

Mens de er babyer er den toppen!

Og meget meget varm, for det er jo en ulddyne der er i. Og så fulgte der også et sæt juniorsengetøj med i samme mønster som posen.

Han har haft en hue på og en lille ekstra trøje/cardigan når det har været rigtig koldt, og ellers bare alm tøj (undertøj, strømpebukser og heldragt fx.)

Hvor gammel er din baby? Og hvorfor har du netop en Katvigpose i kikkerten

Mon ikke der er andre der byder ind også

hun er snart 7 mdr. Har fået et godt tilbud på den og synes den ser lækker ud

tak for dine info

Anmeld

20. oktober 2010

SpunkenJo

Rollo skriver:

hun er snart 7 mdr. Har fået et godt tilbud på den og synes den ser lækker ud

tak for dine info

Hva ska du gi? Og hvilket mønster har den?

Anmeld

20. oktober 2010

Mor til L&S

SpunkenJo skriver:

Hva ska du gi? Og hvilket mønster har den?

Det klassiske katvig mønster i lilla og prisen kan jeg ikk lige huske på stående fod..

Anmeld

20. oktober 2010

SpunkenJo

Rollo skriver:

Det klassiske katvig mønster i lilla og prisen kan jeg ikk lige huske på stående fod..

Ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.