Sea-band armbånd?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

morethanperfect

De hjælper 100000 % på mig Altid !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

betiinsen

sådan et må jeg også have, bøvler også meget med kvalme. Hvor meget gav du for det, og købte du det på apoteket?

Anmeld

20. oktober 2010

JustMe

Jeg har prøvet dem ad flere omgange, og de gjorde absolut ingen forskel for mig

Jeg gav omkring 125,- på apoteket. Det skal siges, at virker de ikke, kan de til hver en tid sendes retur til producenten, og så får man pengene tilbage

Anmeld

20. oktober 2010

thilde-tusindfryd

betiinsen skriver:

sådan et må jeg også have, bøvler også meget med kvalme. Hvor meget gav du for det, og købte du det på apoteket?

Det kan købes her bl.a. http://www.seaband.dk/Bestil-webshop-25555.htm hvor det koster 124 kr.

og mange andre steder på nettet.

Men også i Matas og på apoteket. Ved ikke til hvilken pris.

Nogen der ved, hvad det koster i matas/apoteket ?

Anmeld

20. oktober 2010

Isabella_mor

jeg har ikke haft dem men min kærestes kammerart er igang med udd som akupunktør og han er massør oveni hatten og han viste mig punktet man skulle trykke på håndleddet når man blev skidt mads.. og det hjalp mig. Og det er jo bare ganske alm akupunktur tricks.. og den kugle dims der sidder på trykker lige på dét sted på håndleddet så det kan afhjælpe kvalmen. og såkan man have begge hænder fri... 'smart....   så det burde virke...

Anmeld

21. oktober 2010

businesstigger

De hjalp ikke på mig. Håber du er mere heldig med dem!

Anmeld

21. oktober 2010

Susanne79

Jeg havde konstant kvalme i de første 6 mdr af min graviditet og jeg prøvede alt, incl sea-band....... Men her gjorde de absolut ingen forskel..... De var dog super gode som hårelastikker når jeg kastede op....... 

Anmeld

21. oktober 2010

Camumilla

betiinsen skriver:

Jeg købte mine på internettet... De kostede 124kr, så det er lige til at overkomme...

Anmeld

21. oktober 2010

BabyMus

Jeg har brugt dem til "almindelig" kvalme og køresyge osv. Og de virker lige med det samme. (:

Anmeld

21. oktober 2010

JustMe

thilde-tusindfryd skriver:

Det kan købes her bl.a. http://www.seaband.dk/Bestil-webshop-25555.htm hvor det koster 124 kr.

og mange andre steder på nettet.

Men også i Matas og på apoteket. Ved ikke til hvilken pris.

Nogen der ved, hvad det koster i matas/apoteket ?

De kostede det samme, da jeg købte dem på apoteket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.