Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er gravid 40+0 = termin idag.. Nå det var ikke det..
Har idag fundet en flåt på mit lår, en lille sort en. PUHA
Nå men, er der noget man skal tage særligt hensyn til, med sådan noget når man er gravid?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er er virkelig igen er ved det???
Jeg vil under alle omstændigheder få den fjernet, enten ved selv at gøre det eller ringe til lægen
BabyNilas skriver: Jeg vil under alle omstændigheder få den fjernet, enten ved selv at gøre det eller ringe til lægen
Jamen jeg har fjernet den, men det kan jo være den har haft nogle bakterier med eller andet??
sophieamalia skriver: Jamen jeg har fjernet den, men det kan jo være den har haft nogle bakterier med eller andet??
synes du skal ringe til læge imorgen.. En flåt kan have sygdommen borelia med sig.. og den er bestemt ikke rar..!!
jeg tænker at hvis du har fjernet den og ikke mærker noget bagefter...så ville jeg ikke ringe til lægen. men kommer der en rund ring omkring bidestedet, hvis du får influenza symptomer eller på anden måde bliver dårlig i de næste dage, så ville jeg ringe.
nutche skriver: jeg tænker at hvis du har fjernet den og ikke mærker noget bagefter...så ville jeg ikke ringe til lægen. men kommer der en rund ring omkring bidestedet, hvis du får influenza symptomer eller på anden måde bliver dårlig i de næste dage, så ville jeg ringe.
Okay tak for det.. Altså der hvor den har siddet er der rødt og lidt hævet nu, og så klør det.. Men ellers er der ikke noget at mærke?
sophieamalia skriver: Okay tak for det.. Altså der hvor den har siddet er der rødt og lidt hævet nu, og så klør det.. Men ellers er der ikke noget at mærke?
så ville jeg nok ringe for en sikkerhedsskyld. kan jo være der sidder noget mere af kræet derinde.
nutche skriver: så ville jeg nok ringe for en sikkerhedsskyld. kan jo være der sidder noget mere af kræet derinde.
Ja føj da... tror også jeg ringer til lægen..
sophieamalia skriver: Ja føj da... tror også jeg ringer til lægen..
kan jeg godt forstå
ku jo være han ku skubbe lidt til baby nu du var derinde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128