Hurtigt spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.086 visninger
22 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

CiSo

Jeg er gravid 40+0 = termin idag.. Nå det var ikke det..

Har idag fundet en flåt på mit lår, en lille sort en. PUHA

Nå men, er der noget man skal tage særligt hensyn til, med sådan noget når man er gravid? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

CiSo

Er er virkelig igen er ved det???

Anmeld

20. oktober 2010

BabyNilas

Jeg vil under alle omstændigheder få den fjernet, enten ved selv at gøre det eller ringe til lægen

Anmeld

20. oktober 2010

CiSo

BabyNilas skriver:

Jeg vil under alle omstændigheder få den fjernet, enten ved selv at gøre det eller ringe til lægen

Jamen jeg har fjernet den, men det kan jo være den har haft nogle bakterier med eller andet??

Anmeld

20. oktober 2010

louise8723

sophieamalia skriver:

Jamen jeg har fjernet den, men det kan jo være den har haft nogle bakterier med eller andet??

synes du skal ringe til læge imorgen.. En flåt kan have sygdommen borelia med sig.. og den er bestemt ikke rar..!!

Anmeld

20. oktober 2010

Lone Jakobsen

jeg tænker at hvis du har fjernet den og ikke mærker noget bagefter...så ville jeg ikke ringe til lægen. men kommer der en rund ring omkring bidestedet, hvis du får influenza symptomer eller på anden måde bliver dårlig i de næste dage, så ville jeg ringe.

Anmeld

20. oktober 2010

CiSo

nutche skriver:

jeg tænker at hvis du har fjernet den og ikke mærker noget bagefter...så ville jeg ikke ringe til lægen. men kommer der en rund ring omkring bidestedet, hvis du får influenza symptomer eller på anden måde bliver dårlig i de næste dage, så ville jeg ringe.

Okay tak for det.. Altså der hvor den har siddet er der rødt og lidt hævet nu, og så klør det.. Men ellers er der ikke noget at mærke?

Anmeld

20. oktober 2010

Lone Jakobsen

sophieamalia skriver:

Okay tak for det.. Altså der hvor den har siddet er der rødt og lidt hævet nu, og så klør det.. Men ellers er der ikke noget at mærke?

så ville jeg nok ringe for en sikkerhedsskyld. kan jo være der sidder noget mere af kræet derinde.

Anmeld

20. oktober 2010

CiSo

nutche skriver:

så ville jeg nok ringe for en sikkerhedsskyld. kan jo være der sidder noget mere af kræet derinde.

Ja føj da...  tror også jeg ringer til lægen..

Anmeld

20. oktober 2010

Lone Jakobsen

sophieamalia skriver:

Ja føj da...  tror også jeg ringer til lægen..

kan jeg godt forstå

ku jo være han ku skubbe lidt til baby nu du var derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.