nu uden babyhår (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

Lone Jakobsen

B&J skriver:

Ej hvor er han bare dejlig han ligner en rigtigt bølle bandit

ja og her er det dobbelt glæde fordi han endelig er lidt ovenpå igen efter meget skranten

så opdager man virkelig hvor meget man har savnet hans bøllestreger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Lone Jakobsen

BabyStella! skriver:

Har han været ved frisøren? Jeg havde selv planer om det med Stella - hun er begyndt og få "svensker-frisure". Du ved, lang hår i nakken og kort i toppen

Men ved ikke om det er for tidligt? Hun er kun 13 mdr. Tager frisører mon børn ind så tidligt?

Ps. Skøn dreng

tror sagtens du kan få en frisør til at klippe hende. de er tit super gode til det.

jeg må indrømme at jeg har trimmet ham. og det er bestemt ikke grundigt gjort. manden ville ha krøllerne væk, og så tog jeg chancen... men babyhår er det ikke så nemt at se hvis man laver lidt skønheds fejl.

Anmeld

20. oktober 2010

B&J

nutche skriver:

ja og her er det dobbelt glæde fordi han endelig er lidt ovenpå igen efter meget skranten

så opdager man virkelig hvor meget man har savnet hans bøllestreger

hihihihihi den lille bandit

Anmeld

20. oktober 2010

BabyStella!

nutche skriver:

tror sagtens du kan få en frisør til at klippe hende. de er tit super gode til det.

jeg må indrømme at jeg har trimmet ham. og det er bestemt ikke grundigt gjort. manden ville ha krøllerne væk, og så tog jeg chancen... men babyhår er det ikke så nemt at se hvis man laver lidt skønheds fejl.

Hehe, frygter også de tager overpris, fordi det er små børn, og det måske er lidt mere besværligt og få dem til og sidde stille?

Men nu prøver jeg lige og se, hvor jeg kan få klippet hende til en rimelig pris

Anmeld

20. oktober 2010

Lone Jakobsen

BabyStella! skriver:

Hehe, frygter også de tager overpris, fordi det er små børn, og det måske er lidt mere besværligt og få dem til og sidde stille?

Men nu prøver jeg lige og se, hvor jeg kan få klippet hende til en rimelig pris

ja det tænkte vi nemlig også på... og det er for pokker ikke meget hår der skal klippes

Anmeld

20. oktober 2010

BabyStella!

nutche skriver:

ja det tænkte vi nemlig også på... og det er for pokker ikke meget hår der skal klippes

Nej nemlig! Men tør nu alligevel ikke og gøre det selv. Hun gider garenteret ikke sidde stille

Anmeld

20. oktober 2010

Mathilde

Ej hvor er han lækker virkelig charmerende!

Anmeld

20. oktober 2010

Lone Jakobsen

BabyStella! skriver:

Nej nemlig! Men tør nu alligevel ikke og gøre det selv. Hun gider garenteret ikke sidde stille

nej jeg havde også mine skrupler men igen så var hans babyhår meget pjusket, og i mange forskellige længder.... så man kan ikke se hvor dårligt jeg har klippet det og han synes trimmeren var sjov

Anmeld

20. oktober 2010

Lone Jakobsen

Mathilde skriver:

Ej hvor er han lækker virkelig charmerende!

tak skal du ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.