Er så stolt af Emil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Vingummien

Han sprog fiser derud af lige for tiden, og kan slet ikke følge med. Han kan fra den ene dag til den anden nye ord og også nogle hvor man tænker, hvor har han hørt det

Han bander ikke endnu det syntes jeg er rigtig positivt, sådan som han suger til sig pt

Sætninger kniber det stadig med, men de ord han sætter på tingene er sagt lige så tydeligt (ved så ik hvornår de kan sætninger) syntes mange i hans alder kan sætninger.

Men mor her er stolt af ham, er sikker på han snakker rent til jul hehe ej, er nok for meget forvent.

Han kan forskel på mand og dame og pige og dreng og det er jeg altså lidt stolt over faktisk. Og er længe siden han har set/sagt forkert. Idag var vi med bus hjem fra byen da kæresten har bilen. Så hver gang der gik en ældre dame forbi siger EMil dame og peger, og var det en ældre mand pegede han og sagde mand. Med det samme det var en ung pige eller dreng pegede han og sagde pige eller dreng

Ved godt det er uhøflig at pege, men har fundet ud af at det hjælper Emil vildt meget, når han skal lære nye ord. Og det med at kende forskel på mand og dame er nok at hver gang han har peget på en person har jeg sagt hvad det var, godt nok nogle der kigger lidt nå rman ikke siger noget når ungen peger.

Ja, vil ikke det vilde med det her indlæg udover at prale vildt af Emil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

JustAnotherName

Tulipan skriver:

Han sprog fiser derud af lige for tiden, og kan slet ikke følge med. Han kan fra den ene dag til den anden nye ord og også nogle hvor man tænker, hvor har han hørt det

Han bander ikke endnu det syntes jeg er rigtig positivt, sådan som han suger til sig pt

Sætninger kniber det stadig med, men de ord han sætter på tingene er sagt lige så tydeligt (ved så ik hvornår de kan sætninger) syntes mange i hans alder kan sætninger.

Men mor her er stolt af ham, er sikker på han snakker rent til jul hehe ej, er nok for meget forvent.

Han kan forskel på mand og dame og pige og dreng og det er jeg altså lidt stolt over faktisk. Og er længe siden han har set/sagt forkert. Idag var vi med bus hjem fra byen da kæresten har bilen. Så hver gang der gik en ældre dame forbi siger EMil dame og peger, og var det en ældre mand pegede han og sagde mand. Med det samme det var en ung pige eller dreng pegede han og sagde pige eller dreng

Ved godt det er uhøflig at pege, men har fundet ud af at det hjælper Emil vildt meget, når han skal lære nye ord. Og det med at kende forskel på mand og dame er nok at hver gang han har peget på en person har jeg sagt hvad det var, godt nok nogle der kigger lidt nå rman ikke siger noget når ungen peger.

Hvor er han dygtig. Jeg kan skismer da godt forstå, at du er stolt af ham. Det er en mors ret at være det 

Anmeld

20. oktober 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Hvor er han dygtig. Jeg kan skismer da godt forstå, at du er stolt af ham. Det er en mors ret at være det 

Ja det er det

Anmeld

20. oktober 2010

anna-jonas

Pral du bare løs................vi labber det i os. Det er så skønt, når man kan begynde at kommunikere med sproget, med børnene. Sikke en stor verden der åbner sig for dem, og det er facinerende at følge med i.

Sproget skal nok komme til Emil..............med den fart han har på.

Knus Mette

Anmeld

24. oktober 2010

lion

Tulipan skriver:

Ja du skal da bare praler med din skønne søn.

Cassandra siger max 3 sammensætte ord, så ikke helt sætninger men alligevel.

Hun suger også som en svamp lige for tiden, siger vi noget prøver hun at gentage det.

Men hvor er det dejligt han er begyndt at suge sådan til sig

Anmeld

24. oktober 2010

Vingummien

anna-jonas skriver:

Pral du bare løs................vi labber det i os. Det er så skønt, når man kan begynde at kommunikere med sproget, med børnene. Sikke en stor verden der åbner sig for dem, og det er facinerende at følge med i.

Sproget skal nok komme til Emil..............med den fart han har på.

Knus Mette

Ja det er dejligt

Anmeld

24. oktober 2010

Vingummien

lion skriver:

Ja du skal da bare praler med din skønne søn.

Cassandra siger max 3 sammensætte ord, så ikke helt sætninger men alligevel.

Hun suger også som en svamp lige for tiden, siger vi noget prøver hun at gentage det.

Men hvor er det dejligt han er begyndt at suge sådan til sig

Ja det er skønt

Næste gang de mødes kan det være de kan snakke sammen

Anmeld

24. oktober 2010

lion

Tulipan skriver:

Ja det er skønt

Næste gang de mødes kan det være de kan snakke sammen

Ja, dejligt.

Cassandra er begyndt at synge for os og for sig selv også snakke for sig selv.

Anmeld

24. oktober 2010

Vingummien

lion skriver:

Ja, dejligt.

Cassandra er begyndt at synge for os og for sig selv også snakke for sig selv.

Ej hvor sjovt, Emil er også begyndt at synge for os

Han kan finde på at tage sin xylofon og spille mens han skråler på livet løs foran os

Anmeld

24. oktober 2010

lion

Tulipan skriver:

Ej hvor sjovt, Emil er også begyndt at synge for os

Han kan finde på at tage sin xylofon og spille mens han skråler på livet løs foran os

De er bare så skønne når de gør det.

Herhjemme kører der tit en cd om aften når hun skal sove, Flunkerne eller de små synger, de små synger indeholder 50 numre og hun sover jo før den er færdig men alligevel har hun op fanget sur sur sur lille bi omkring. For hun render rundt og sigger sur sur sur lille bi og så mange andre sjove ord, og det er med den rigtige melodi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.