Han sprog fiser derud af lige for tiden, og kan slet ikke følge med. Han kan fra den ene dag til den anden nye ord og også nogle hvor man tænker, hvor har han hørt det 
Han bander ikke endnu
det syntes jeg er rigtig positivt, sådan som han suger til sig pt 
Sætninger kniber det stadig med, men de ord han sætter på tingene er sagt lige så tydeligt (ved så ik hvornår de kan sætninger) syntes mange i hans alder kan sætninger.
Men mor her er stolt af ham, er sikker på han snakker rent til jul
hehe ej, er nok for meget forvent.
Han kan forskel på mand og dame og pige og dreng og det er jeg altså lidt stolt over faktisk. Og er længe siden han har set/sagt forkert. Idag var vi med bus hjem fra byen da kæresten har bilen. Så hver gang der gik en ældre dame forbi siger EMil dame og peger, og var det en ældre mand pegede han og sagde mand. Med det samme det var en ung pige eller dreng pegede han og sagde pige eller dreng 
Ved godt det er uhøflig at pege, men har fundet ud af at det hjælper Emil vildt meget, når han skal lære nye ord. Og det med at kende forskel på mand og dame er nok at hver gang han har peget på en person har jeg sagt hvad det var, godt nok nogle der kigger lidt nå rman ikke siger noget når ungen peger.
Ja, vil ikke det vilde med det her indlæg udover at prale vildt af Emil 
Anmeld