Øhh... Er forvirret..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jeg har efterhånden ved at være travlt så... Hvis man regner, hvor langt jeg skulle være henne er jeg 11+3, men har overhovedet ikke lagt mærke til det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Anonym trådstarter

Amso skriver:

er det forskellige slags du har prøvet?? Og hvor mange dag er du gået over tid, med hensyn til mens.??

Jeg har ikke haft mens siden sidst i juli.

Og ja. Første test var en fra London (kan ikke huske hvad den hedder), de to næste var fra Lidl, og de sidste var fra Valmed.

Anmeld

20. oktober 2010

JustAnotherName

Anonym skriver:

Nu er jeg bare ekstra forvirret! Inden for den sidste uge har jeg tage 4 positive, 2 negative og 3 som den I ser her... Ved ikke hvad der sker, og hvad jeg skal gøre...

Hvis der har været 4 positive imellem, så ER du gravid! ...sååå Tillykke!!

Anmeld

20. oktober 2010

Amso

Anonym skriver:

Jeg har ikke haft mens siden sidst i juli.

Og ja. Første test var en fra London (kan ikke huske hvad den hedder), de to næste var fra Lidl, og de sidste var fra Valmed.

Kan være derfor du får de forskellige udslag på test'sne. Vil ummidelbart tro du er gravid, ellers ville du ikke få så mange posektive tests.

Har du travlt fordi du tror du snart er de berømte 12 uger henne? Ønsker du ikke barnet da??

Ring til lægen på mandag, så skal han nok sørge for en blodprøve og en efterfølgende terminsberegning-scanning, hvis blodprøven viser posektiv..

Anmeld

20. oktober 2010

JustAnotherName

Jeg har efterhånden ved at være travlt så... Hvis man regner, hvor langt jeg skulle være henne er jeg 11+3, men har overhovedet ikke lagt mærke til det...

På den anden side, så forstår jeg ikke, hvis du er gravid, at der er 2 negative tests og 3 "ommere" imellem også .....det er jo en del.

Du må vist hellere få kontaktet din læge imorgen (hvis din egen har lukket, så henvises der sikkert til en anden, ellers kontakt lægevagten), og få taget en test. Du skal da have afklaring på det ....ikke mindst, hvis det skule vise sig, at du faktisk snart har overstået 1 trimester....!!

Anmeld

20. oktober 2010

Anonym trådstarter

Amso skriver:

Kan være derfor du får de forskellige udslag på test'sne. Vil ummidelbart tro du er gravid, ellers ville du ikke få så mange posektive tests.

Har du travlt fordi du tror du snart er de berømte 12 uger henne? Ønsker du ikke barnet da??

Ring til lægen på mandag, så skal han nok sørge for en blodprøve og en efterfølgende terminsberegning-scanning, hvis blodprøven viser posektiv..

Lige nu står jeg et sted i mit liv, hvor jeg ikke ville kunne byde et barn til verden... Så er meget bange ligenu...

Anmeld

20. oktober 2010

Amso

Anonym skriver:

Lige nu står jeg et sted i mit liv, hvor jeg ikke ville kunne byde et barn til verden... Så er meget bange ligenu...

Årh for den da.. Det jeg da ked af at høre. Men man skal også føle tidspuntet er det rigtige jo.. Men det skal du også huske at fortælle din læge. Og du skal ikke være bange for at du ikke må få det fjernet fordi du måske kommer i 13 uge. Ikke når ikke man har opdaget det før.

Men der er stadig en blodprøve der skal bevise det jo, så hold humøret oppe, ellers er der løsninger.

Anmeld

20. oktober 2010

Anonym trådstarter

Amso skriver:

Årh for den da.. Det jeg da ked af at høre. Men man skal også føle tidspuntet er det rigtige jo.. Men det skal du også huske at fortælle din læge. Og du skal ikke være bange for at du ikke må få det fjernet fordi du måske kommer i 13 uge. Ikke når ikke man har opdaget det før.

Men der er stadig en blodprøve der skal bevise det jo, så hold humøret oppe, ellers er der løsninger.

Ja.Jeg håber.Men inderst inde er der helt sort, og jeg er så bange for at jeg rent faktisk er gravid! Det er bare noget pis

Anmeld

20. oktober 2010

Amso

Anonym skriver:

Ja.Jeg håber.Men inderst inde er der helt sort, og jeg er så bange for at jeg rent faktisk er gravid! Det er bare noget pis

kan je godt følge, har selv stået i den situation.. Det er ikke sjovt.. Især ikke når man ikke kan finde ud af om man er gravid eller ej..  fingre for nogen dumme teste, og at du ikke er gravid.. Men ring til lægen i morgen..! Ikke på mandag som jeg har skrevet, fik lige bildt mig selv ind det var weekend.. mærkeligt..  hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.