Vidunderlige uger bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.045 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Risen

Nogle som har den og vil sælge ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Risen

20. oktober 2010

mariamiss6

Jeg har den faktisk... Skal lige se hvad stand den er i... Det er en paperback, så meget ved jeg.....

Anmeld

20. oktober 2010

Risen

mariamiss6 skriver:

Jeg har den faktisk... Skal lige se hvad stand den er i... Det er en paperback, så meget ved jeg.....

Jaa? Du må rigtig gerne kigge efter den ..

Anmeld

20. oktober 2010

mariamiss6

Risen skriver:

Jaa? Du må rigtig gerne kigge efter den ..

Den jeg har hedder 60 vidunderlige uger.... Den har kostet 248 fra ny, og jeg tænker 100 kroner plus porto????

jeg skal lige putte unger så smider jeg et billede til dig

Anmeld

20. oktober 2010

Risen

mariamiss6 skriver:

Den jeg har hedder 60 vidunderlige uger.... Den har kostet 248 fra ny, og jeg tænker 100 kroner plus porto????

jeg skal lige putte unger så smider jeg et billede til dig

Ja du må godt smide et billede ind Hvad ville porto ligge på? og har du skrevet iden selv? 

Anmeld

20. oktober 2010

mariamiss6

Risen skriver:

Ja du må godt smide et billede ind Hvad ville porto ligge på? og har du skrevet iden selv? 

Jeg tjekker lige, men mener ikke jeg har skrevet i den selv... Porto kender jeg ikke endnu, men jeg tænkte bare at tage sådan en bobleplast konvolut? og så det den kræver i frimærker....

Anmeld

20. oktober 2010

mariamiss6

Her er den... Prismærket sidder på, og jeg kan umiddelbart godt læse det på billedet... Det var lidt mishandlet, og gammel vane bød mig at rive det af LIGE inde jeg skulle tage billede, derfor satte jeg det på igen med et stykke klisterbånd LOL....

Som du kan se slipper forsiden ligesom resten af bogen... det skyldes den har ligget skævt i en skuffe, jeg ved ikke om man kan presse den på plads igen????

Jeg har ikke skrevet i bogen, og den er faktisk dårligt nok læst fra ende til anden, så siderne er helt pæne
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. oktober 2010

Risen

hehe okay.. men altså tænker lidt over hvad forskellen på den der er og "Vidunderlige uger" .. 

Anmeld

20. oktober 2010

Risen

mariamiss6 skriver:

Her er den... Prismærket sidder på, og jeg kan umiddelbart godt læse det på billedet... Det var lidt mishandlet, og gammel vane bød mig at rive det af LIGE inde jeg skulle tage billede, derfor satte jeg det på igen med et stykke klisterbånd LOL....

Som du kan se slipper forsiden ligesom resten af bogen... det skyldes den har ligget skævt i en skuffe, jeg ved ikke om man kan presse den på plads igen????

Jeg har ikke skrevet i bogen, og den er faktisk dårligt nok læst fra ende til anden, så siderne er helt pæne

Søde, har lige fundet den på den blå avis til 30 kroner og det er en som bor i nærheden så slipper jeg for porto.. Så springer fra igen, men tusinde tak for tilbudet KH

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.