Jeg har lige et dumt spørgsmål, men inden det kommer, skriver jeg lige min IUI historie, til dem der måske ikke har læst den. og i andre springer bare over
Vi startede op med iui, og har egentlig ikke haft særlig mange forsøg. 1. gang tog jeg vist alt for godt imod hormonerne, for der var alt for mange modne æg, så inseminationen blev aflyst. 2. og 3. gang gik det egentlig som det skulle, jeg havde 2 æg, hvor kun det ene blev stort nok. Så efter endnu en negativ g-test, blev det sommerferie, så klinikken holdt lukket i juli måned så vi måtte selv prøve at blive gravide. Da jeg fik mens d. 1 august ringede jeg til klinikken, men fik afvide at pergotime ikke kunne skaffes herhjemme, Og jeg ville ikke kun have Puregon. Så vi skulle selv prøve... igen.. i august, det samme skete i septemer.
Men så her i oktober kom jeg så på hormoner igen... endelig.. samme dosis som de 2 forgående gange. Jeg var så til scanning i går og fik afvide at jeg havde fem æg, men kun de 3 var modne og de andre var ca 13 - 14mm. så det så jo fint ud. Jeg skulle så lige tage en ægløsningstest, for hun troede at jeg måske havde ægløsning, hvilket jeg også havde, så ingen ægløsningssprøjte til mig
. Jeg fik så en tid til kl 08.00 i morges, hvor jeg skulle aflevere sædprøven. Stadig fint, skulle møde op igen ca kl 9.25 for at blive insemineret.
Da jeg så kommer ind og får smidt bukserne og smidt stængerne op, så skal jeg jo lige scannes hvilket jo er meget normalt. Men så kan jeg godt se på hende at hun er dybt koncentreret og ser lidt mærkelig ud i hovedet. Det viser sig at alle 5 æg på 1 døgn er modne... 1 døgn... Hvad fanden sker der lige!! Hun syntes godt nok også det var utroligt de sidste æg var vokset så meget på 25½ time
Så ingen insemination til mig
. Og så syntes hun at vi skulle sendes videre til IVF.
Mit problem er nu at vi dyrkede sex dagen før vi skulle til første scanning, hvilket jo vil sige at der har været levedygtige sædceller til de 5 æg
Nu kommer der så nogle ulækre detaljer
Sent lørdag aften kom der meget lidt lysbrunt udflåd, der kom også noget søndag, mandag var der ingentig, men der fik jeg ondt i mine brystvorter hen på aftnen. Tirsdag var der lysbrun udflåd igen og meget ømme brystvorter, jeg prøvede at smøre noget creme på dem, for det kunne jo være de var tørre (selvom de ikke så sådan ud) Det skal lige siges at det var ren totur at smøre dem ind og at de er konstant stive
Syntes det hjalp lidt. Jeg har ikke sovet specielt godt i nat fordi de har været så ømme. I dag onsdag har jeg stadig ømme brystvorter, lysbrunt udflåd og jeg har haft mens. smerter på arbejdet i dag. Men jeg skal slet ikke have det endnu. Mens. smerterne er heldivis gået i sig selv igen.
Jeg kan føle mild kvalme når jeg er ved at være sulten, men det tror jeg nu bare er indbilning fra min side af
Alt det andet er ikke indbilning, men det kan jo godt være kroppen der spiller mig et puds. Selvom jeg til tider tror der virkelig er noget denne her gang.
Hold da kæft en smøre... Men hvad tror i der sker ??
Jeg skal først have min Mens. i midten af næste uge, så kan først teste der.