Hvad tror I der sker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Wish upon a star

Jeg har lige et dumt spørgsmål, men inden det kommer, skriver jeg lige min IUI historie, til dem der måske ikke har læst den. og i andre springer bare over

Vi startede op med iui, og har egentlig ikke haft særlig mange forsøg. 1. gang tog jeg vist alt for godt imod hormonerne, for der var alt for mange modne æg, så inseminationen blev aflyst. 2. og 3. gang gik det egentlig som det skulle, jeg havde 2 æg, hvor kun det ene blev stort nok. Så efter endnu en negativ g-test, blev det sommerferie, så klinikken holdt lukket i juli måned så vi måtte selv prøve at blive gravide. Da jeg fik mens d. 1 august ringede jeg til klinikken, men fik afvide at pergotime ikke kunne skaffes herhjemme, Og jeg ville ikke kun have Puregon. Så vi skulle selv prøve... igen..  i august, det samme skete i septemer.

Men så her i oktober kom jeg så på hormoner igen... endelig.. samme dosis som de 2 forgående gange. Jeg var så til scanning i går og fik afvide at jeg havde fem æg, men kun de 3 var modne og de andre var ca 13 - 14mm. så det så jo fint ud. Jeg skulle så lige tage en ægløsningstest, for hun troede at jeg måske havde ægløsning, hvilket jeg også havde, så ingen ægløsningssprøjte til mig. Jeg fik så en tid til kl 08.00 i morges, hvor jeg skulle aflevere sædprøven. Stadig fint, skulle møde op igen ca kl 9.25 for at blive insemineret.

Da jeg så kommer ind og får smidt bukserne og smidt stængerne op, så skal jeg jo lige scannes hvilket jo er meget normalt. Men så kan jeg godt se på hende at hun er dybt koncentreret og ser lidt mærkelig ud i hovedet. Det viser sig at alle 5 æg på 1 døgn er modne... 1 døgn... Hvad fanden sker der lige!! Hun syntes godt nok også det var utroligt de sidste æg var vokset så meget på 25½ time Så ingen insemination til mig. Og så syntes hun at vi skulle sendes videre til IVF.

Mit problem er nu at vi dyrkede sex dagen før vi skulle til første scanning, hvilket jo vil sige at der har været levedygtige sædceller til de 5 æg Nu kommer der så nogle ulækre detaljer Sent lørdag aften kom der meget lidt lysbrunt udflåd, der kom også noget søndag, mandag var der ingentig, men der fik jeg ondt i mine brystvorter hen på aftnen. Tirsdag var der lysbrun udflåd igen og meget ømme brystvorter, jeg prøvede at smøre noget creme på dem, for det kunne jo være de var tørre (selvom de ikke så sådan ud) Det skal lige siges at det var ren totur at smøre dem ind og at de er konstant stive Syntes det hjalp lidt. Jeg har ikke sovet specielt godt i nat fordi de har været så ømme. I dag onsdag har jeg stadig ømme brystvorter, lysbrunt udflåd og jeg har haft mens. smerter på arbejdet i dag. Men jeg skal slet ikke have det endnu. Mens. smerterne er heldivis gået i sig selv igen.

Jeg kan føle mild kvalme når jeg er ved at være sulten, men det tror jeg nu bare er indbilning fra min side af Alt det andet er ikke indbilning, men det kan jo godt være kroppen der spiller mig et puds. Selvom jeg til tider tror der virkelig er noget denne her gang.

Hold da kæft en smøre... Men hvad tror i der sker ??

Jeg skal først have min Mens. i midten af næste uge, så kan først teste der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Lisbeth1985

Jeg synes godt det kan lyde som om, at der måske er en lille bebs på vej Du har i hvert fald en del symptomer Jeg krydser fingre for, at der er to streger i næste uge

Lisbeth

P.S. Må i gerne dyrke sex dagen før insemination? Vi har fået at vide, at vi skal være afholdne mindst 2 dage inden

Anmeld

20. oktober 2010

Wish upon a star

Nej det måtte vi egentlig ikke, men jeg skulle slet slet ikke have haft ægløsning så tidligt. Jeg fik ægløsning på 11 dagen og plejer at få en ægløsningsprøjte på 14 dagen, så det hele var totalt forvirrende. Så vi viste slet ikke at vi gjorde noget forbudt.

Jeg håber virkelig at der er en bebs derinde, eller 2 Håber dog ikke der er mere end det, for så skal man jo bare igennem en foster reduktion.

Gud hvor jeg dog håber, vi er selv meget skeptiske, men håber af hele hjertet at det endelig er lykkedes, og at vi ikke skal vente mere

Anmeld

20. oktober 2010

Lisbeth1985

BettinaHornskov skriver:

Nej det måtte vi egentlig ikke, men jeg skulle slet slet ikke have haft ægløsning så tidligt. Jeg fik ægløsning på 11 dagen og plejer at få en ægløsningsprøjte på 14 dagen, så det hele var totalt forvirrende. Så vi viste slet ikke at vi gjorde noget forbudt.

Jeg håber virkelig at der er en bebs derinde, eller 2 Håber dog ikke der er mere end det, for så skal man jo bare igennem en foster reduktion.

Gud hvor jeg dog håber, vi er selv meget skeptiske, men håber af hele hjertet at det endelig er lykkedes, og at vi ikke skal vente mere

Jeg glæder mig til at høre, om i har held med det, for så skal vi helt sikkert også til at være uartige

Anmeld

20. oktober 2010

Wish upon a star

Er det normalt at have brunt udflåd og i så mange dage, for har det jo stadigvæk?

Jeg ved godt at ømme brystvorter kan betyde graviditet, men hvad med det at de er stive hele tiden, er det normalt??

Anmeld

21. oktober 2010

Wish upon a star

Slet ingen??

Anmeld

22. oktober 2010

Wish upon a star

Vil bare afslutte tråden med at fortælle at jeg i dag fik 2 flotte streger på en G-test. Så den var go nok

Jeg kunne slet ikke vente med at teste til tirsdag morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.