Cola light sætter fødsel igang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.167 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Risen

Ja det hørte jeg sku i nyhederne , at sodavand light, zero osv indeholder stoffer som kan danne veer - synes det lyder fuldstændigt vildt? Nogle erfaringer? hih

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

JacobsMoar

Risen skriver:

Ja det hørte jeg sku i nyhederne , at sodavand light, zero osv indeholder stoffer som kan danne veer - synes det lyder fuldstændigt vildt? Nogle erfaringer? hih

Har ikke hørt om det før.. Men det kunne da være at jeg skulle springe på cyklen og hente et par liter..

fra Karina (40+5, og MEGET utålmodig)

Anmeld

20. oktober 2010

SHERO

ALtså jeg er mega pepsimax'oholiker, og min diæstist sagde det var fint jeg drak det mens jeg var gravid, og fødte 13 over tid, så holde ikke her... :-)

Anmeld

20. oktober 2010

Risen

Bromberg skriver:

Har ikke hørt om det før.. Men det kunne da være at jeg skulle springe på cyklen og hente et par liter..

fra Karina (40+5, og MEGET utålmodig)

Hihi ja du må da give det et forsøg.. De sagde noget om at  2 L kunne gøre det  heheh! Men spørgsmålet er om det er sundt for lille bebs?

Anmeld

20. oktober 2010

Risen

Tullen85 skriver:

ALtså jeg er mega pepsimax'oholiker, og min diæstist sagde det var fint jeg drak det mens jeg var gravid, og fødte 13 over tid, så holde ikke her... :-)

Uhh det må være dyrt - men ja mindes da også jeg drak lidt sodavand en gang imellem under graviditeten hvor der ikke skete noget - men på den anden side fik jeg faktisk tidligt veer og måtte indlægges for at stoppe dem Gad vide om Colaen har haft en effekt.. 

Anmeld

20. oktober 2010

JacobsMoar

Risen skriver:

Hihi ja du må da give det et forsøg.. De sagde noget om at  2 L kunne gøre det  heheh! Men spørgsmålet er om det er sundt for lille bebs?

2 L., puha.. Det er godt nok meget, så god er jeg altså ikke til sodavand  

Det kan godt være at bebs (og min egen mave) ikke har helt godt af det, men så kan han da for fa'en snart finde exit

Anmeld

20. oktober 2010

LBK

Jeg er desværre én af dem der drikker meget Cola, selvom det ikke er sundt for hverken mig eller min baby.

Men jeg får altså ikke engang plukveer af det  Er 34+5

Anmeld

20. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Det er de light produkter som er sødet med aspartam... Hvis man drikker meget af det stads har man fundet ud af at der opstår en øget risiko for at føde for tidligt...

Anmeld

20. oktober 2010

Risen

L_K skriver:

Jeg er desværre én af dem der drikker meget Cola, selvom det ikke er sundt for hverken mig eller min baby.

Men jeg får altså ikke engang plukveer af det  Er 34+5

Ja men cola skulle vist ikke gøre det store.. det skulle være cocacola light Men ved nu heller ikke om det passer

Anmeld

20. oktober 2010

Risen

Ni-ko-li-ne skriver:

Det er de light produkter som er sødet med aspartam... Hvis man drikker meget af det stads har man fundet ud af at der opstår en øget risiko for at føde for tidligt...

Sådan professer  Det var sådan det var ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.