Jeg får PIP i låget af de naboer!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Anonym trådstarter

Og jeg er ellers så glad for dem!, ja og dem for os! Men for satan... De har så ofte økonomiske problemer, og har over flere måneder lånt ud og lånt ud og lånt ud, det gør jeg ikke mere nu, da det kun var halvdelen der kom tilbage. De har så vores ekstra nøgle og er så søde at lufte vovse når vi er på arbejde, men så igår kom jeg til at se at der var forsvundet i køkkenskabe og af sodavand'erne.

Kan så se der er en sms på min telefon: "Må vi låne en sodavand" , hvortil jeg svarer (velvidende de har taget dem trods jeg ikke har svaret) at det ville jeg være ked af, da jeg kun har 4 tilbage og skal bruge til gæster i weekenden.

Får så bare en sms retur med "kunne ikke vente på svar har taget 2, du får dem engang."

IIIIH! Er så gal, men vil jo heller ikke ødelægge ellers så godt naboskab...

WHAT to do???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Nemesis

Be om nøglen og udlever den kun hvis det er nødvendigt. De nasser altså på jer og og misbruger jeres gode forhold.

Har du ikke råd til at køre 2 husholdninger så må du afskære dem fra at tage selv!

I øvrigt kan jeg slet ikke forstå at de drikker sodavand hvis de ikke har penge...postevand er meget billigere!

:-) Sisse som IKKE har penge til at forsøde mine naboers liv.

Anmeld

20. oktober 2010

Karina84

Ja tag nøglen fra dem, det var da noget frækt noget at gøre

Det er i orden at spørge om hjælp, men man tager sq da ikke bare uden at spørge... Jeg tror godt nok jeg var blevet gal, og havde på en pæn måde forklaret dem at jeres altså ikke er Palles gavebod!

Anmeld

20. oktober 2010

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

Be om nøglen og udlever den kun hvis det er nødvendigt. De nasser altså på jer og og misbruger jeres gode forhold.

Har du ikke råd til at køre 2 husholdninger så må du afskære dem fra at tage selv!

I øvrigt kan jeg slet ikke forstå at de drikker sodavand hvis de ikke har penge...postevand er meget billigere!

:-) Sisse som IKKE har penge til at forsøde mine naboers liv.

Det har du ret i, vi lever selv lige til saltet så at sige, vi prioriterer og går meget op i økonomi, der er som minimum altid 0 kr på bundlinen d. 31. oftets dog +. Meeen det kniber at presse kroner ud til 2 husholdninger, og det er jeg jo heller ikke interesserede i....

(Der forsvinder i øvrigt også ofte smøger).

Og har prøvet at sige i en pæn og sober tone, at har man ikke råd til at købe smøger og drikke cola, jamen så hverken ryger man, og drikker vand...

Hader bare at stå der med pegefingeren af voksne mennesker, og har jo et eller andet sted også lidt ondt af ungerne... men hvis de skal leve godt, ja så kommer vi til at leve af bundskrab, og det går jo naturligvis heller ikke...

Anmeld

20. oktober 2010

Nemesis

Anonym skriver:

Det har du ret i, vi lever selv lige til saltet så at sige, vi prioriterer og går meget op i økonomi, der er som minimum altid 0 kr på bundlinen d. 31. oftets dog +. Meeen det kniber at presse kroner ud til 2 husholdninger, og det er jeg jo heller ikke interesserede i....

(Der forsvinder i øvrigt også ofte smøger).

Og har prøvet at sige i en pæn og sober tone, at har man ikke råd til at købe smøger og drikke cola, jamen så hverken ryger man, og drikker vand...

Hader bare at stå der med pegefingeren af voksne mennesker, og har jo et eller andet sted også lidt ondt af ungerne... men hvis de skal leve godt, ja så kommer vi til at leve af bundskrab, og det går jo naturligvis heller ikke...

Det duer jo bare slet slet ikke. I må be om nøglen der er ikke andet for, så må jeres hund vente med lufteturene til i kommer hjem.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.