Amning og tænder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

LinLin

Rollo skriver:

Okay.... hva så med mælken??? Malkede du ud??, nu når du ikke trappede ned.. Jeg har ikke meget mælk længere, men ammer også kun 2 gange om dagen nu...

Jamen jeg ammede nok også kun to gange i døgnet, så der var vist lige en to-tre gange han måtte lette trykket og så var det det (havde ikke ammet om natten siden han var 3 mdr  og han var som sagt godt igang med grød og mos)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Mor til L&S

D & A's mor skriver:

Jamen jeg ammede nok også kun to gange i døgnet, så der var vist lige en to-tre gange han måtte lette trykket og så var det det (havde ikke ammet om natten siden han var 3 mdr  og han var som sagt godt igang med grød og mos)

Jeg har ikke ammet om natten siden hun var 1½ mdr, og er også rigtig god til at spise havregrød, øllebrød og det samme aftensmad som os... Så kan da godt være at amningen her snart er slut

Anmeld

20. oktober 2010

LinLin

Rollo skriver:

Jeg har ikke ammet om natten siden hun var 1½ mdr, og er også rigtig god til at spise havregrød, øllebrød og det samme aftensmad som os... Så kan da godt være at amningen her snart er slut

Det lyder jo til at være op til dig (-det ER jo ikke sikkert hun har tænkt sig at bide )

Anmeld

20. oktober 2010

Mor til L&S

D & A's mor skriver:

Det lyder jo til at være op til dig (-det ER jo ikke sikkert hun har tænkt sig at bide )

Hun bider heller ikke (endnu??!!) men hendes tænder skærer mig i brystet

Anmeld

20. oktober 2010

LinLin

Rollo skriver:

Hun bider heller ikke (endnu??!!) men hendes tænder skærer mig i brystet

Altså jeg ville stoppe, men nu har jeg heller ikke de mest smertefrie ammeerfaringer ...

Anmeld

20. oktober 2010

Mor til L&S

D & A's mor skriver:

Altså jeg ville stoppe, men nu har jeg heller ikke de mest smertefrie ammeerfaringer ...

Heller ikke her... Vi startede tidligt ud med en omgang svamp i brystet på mig og mund på Liva... AV for pokker - glemmer det aldrig Ville hellere føde igen end opleve det igen!

Anmeld

20. oktober 2010

LinLin

Rollo skriver:

Heller ikke her... Vi startede tidligt ud med en omgang svamp i brystet på mig og mund på Liva... AV for pokker - glemmer det aldrig Ville hellere føde igen end opleve det igen!

Det rendte jeg også ind i denne gang - lige efter revner/sår var helet. Jeg valgte at stoppe... Trak den alt for lang tid sidste gang + hvis det skulle helt op at køre igen (havde malket ud imens "jeg" helede) skulle jeg ifølge sundhedsplejersken ligge "et par dage" kun og amme og hvile, hvilket jeg slet ikke syntes var fair overfor min 4-årige søn!

Anmeld

20. oktober 2010

BabyStella!

Rollo skriver:

Dem gider hun ikke... Må se tiden lidt an.. nu fylder hun snart 7 mdr. og så må vi se hvornår vi skal stoppe

Nej, lad være og stoppe - øjjj, hvor jeg altså savner det!  Syns´ det var så hyggeligt. Stella bed godt nok også hul på mine brystvorter, fordi der ikke kom nok ud, og fordi det kom for langsomt.

Så jeg gik over til "Babymælk", færdigblandet ME, og ammede så stadig om natten. Der var hun 5½ mdr. Der skulle jeg "lade op" hele dagen for at ha´ nok til hende. Men det siger jo sig selv; jo mindre hun sutter, jo mindre procucerer jeg.

Næste gang vil jeg prøve og amme noget længere

Anmeld

20. oktober 2010

Mor til L&S

BabyStella! skriver:

Nej, lad være og stoppe - øjjj, hvor jeg altså savner det!  Syns´ det var så hyggeligt. Stella bed godt nok også hul på mine brystvorter, fordi der ikke kom nok ud, og fordi det kom for langsomt.

Så jeg gik over til "Babymælk", færdigblandet ME, og ammede så stadig om natten. Der var hun 5½ mdr. Der skulle jeg "lade op" hele dagen for at ha´ nok til hende. Men det siger jo sig selv; jo mindre hun sutter, jo mindre procucerer jeg.

Næste gang vil jeg prøve og amme noget længere

Tror også jeg vil komme til at savne det lidt, men synes heller ikke at det er sjovt at det gør ondt nu når hun har bisser... Hmm... Må lige se tiden an...

Anmeld

20. oktober 2010

Mor til L&S

D & A's mor skriver:

Det rendte jeg også ind i denne gang - lige efter revner/sår var helet. Jeg valgte at stoppe... Trak den alt for lang tid sidste gang + hvis det skulle helt op at køre igen (havde malket ud imens "jeg" helede) skulle jeg ifølge sundhedsplejersken ligge "et par dage" kun og amme og hvile, hvilket jeg slet ikke syntes var fair overfor min 4-årige søn!

Jeg overvejede også at stoppe dengang, men ville bare så gerne amme og vi kom jo også over det, men nøj svamp er ikke til at spøje med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.