Ja, jeg er ked af i lige får turen herinde, men mit hoved eksplodere snart. Jeg er så træt af systemet, så selvom jeg er sygmeldt, og det kun er 2 døgn siden jeg blev udskrevet står kommunen selvfølgelig på spring igen
Jeg havde en aftale i går med hende som arbejder ved siden af min sagsbehandler (Anden aktør) og den aflyste jeg selvfølgelig hvis hun ikke kunne komme til mig. Så ringede til hende mandag, forklarede hende at hun måtte komme til mig, ellers måtte det vente. Hun vælger at sende udredelsen pr mail, som jeg skal læse gennem, og redigere i, hvorefter den skal underskrives.
Jeg modtager mailen, og læser den igennem. De 14 dage jeg nåede virksomhedspraktik havde jeg 2 sygedage, pga smerter i foden (ikke pga graviditeten) men i papiret spørger hun efter min vægt da jeg selvfølgelig har taget på (jeg er for pokker gravid 33+) da den HELT klart spiller indover om jeg har smerter. Har forklaret dem SÅ MANGE GANGE at jeg har ikke mere ondt i foden efter jeg er blevet gravid, end jeg havde før.
Jeg får så noget hjælp til at gennemgå papirene, og hun har skrevet jeg kan arbejde 10 timer om ugen, altså 2 timer om dagen (hvis du ser bort fra sygedage. men ellers skal du fjerne 1 dag) De 2 timer passer ikke, ved det ikke lyder af meget, men et lille kvarter gør en STOR forskel, så den lyder på kun 1 time og 45 min. Lægger du det sammen giver det 8 timer og 45 min. Det giver næsten en hel arbejdsdag ekstra i overskud hvis man siger 10 timer. (igen, ved det ikke lyder af meget, men som smertepatient er selv 2 min meget)
Jeg ringer så til hende og siger jeg ikke kan godkende den, og vil have noget ekstra hjælp til at få den kigget igenne (har sat fagforening på) og spørger om der er mulighed for det kan vente til efter barsel, da jeg syntes jeg har nok at slås med nu hvor vi er usikre på hvor længe hun bliver indendøre, og de i forvejen har kørt på mig psykisk. Det kan ikke lade sig gøre, for jeg må kun gå "ledig" i 18 måneder, og derefter har de ret til på kommunen at tage mine penge. Og de 18 måneder udløber under min barsel, tager jeg fejl hvis de ikke skulle sætte de 18 måneder i bero med det samme jeg går på barsel??
Jeg er simpelthen så sur, og så træt af at skulle kæmpe med dette nu, jeg vil så gerne fokusere på lillepigen, og glæde mig over hun skal komme om nogen uger gerne 4+. Men kan slet ikke koncentrere mig om alt dette, fordi de stresser sådan på om alt muligt. Nu er det pludselig helt galt at jeg kunne møde op på fagforeningen, men jeg ikke kunne komme ned til hende i går.
Undskyld i lige får turen herinde, men syntes bare mit hoved og psyke er ved at stå helt af, og endnu engang sidder jeg med de tanker om at lillepigen slet ikke skulle have været lavet endnu
Tak fordi i læste med.