Scanning idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

betiinsen

Er så lettet, har allerede været til min 5 scanning.. synes faktisk det er ret mange. men blev sendt til scanning pga. brunt udflåd i forgårs. Men alt var så fint den lille spirer var vokset og den har små arme og ben. det var så dejligt, og de mente at jeg havde haft en lille rift jeg havde blødt fra eller lidt fra slimhinderne, men det var gammelt blod

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Julieogbaby

Det var godt - ingen grund til bekymring alletiders.

Men 5. scanning, hvordan kan du allerede have fået så mange?

Anmeld

20. oktober 2010

twinboys

Åhhh godt at den lille spire er helt okay...

Anmeld

20. oktober 2010

betiinsen

ja fik

1 scanning i uge 5 fordi de var i tvivl om den var udenfor livmoderen da jeg havde ondt.

2 scanning betalte jeg selv for da jeg gerne ville se hjertet slå. tror det var i 6+5 ca. ( troede jeg var lidt længere henne) men jordemoderen scannede mig udefra og sagde at hun ikke kunne se noget hjerte slå og at fosteret ikke var vokset siden 4 uge. Men hun tog fejl, og sygehuset sagde senere hen at man ikke må scanne udvendigt så tidligt.

3. scanning var fordi de skulle tjekke om det var dødt i uge 4 som jordemoderen sagde, men det hele var fint og hjertet slog osv. så de var også meget overrasket, men sagde alt var godt.

4. scanning var en uge efter 7+5 ca. nærmest som en tryghedsscanning efter jordemoderen havde taget fejl, og så ville de gerne følge mig. og alt var fint.

5. scanning 8+5, idag, blev jeg scannet fordi jeg havde haft brunt udflåd og så skulle de se om der var noget galt. men alt var fint og hjertet slog osv. så det er bare super dejligt

Anmeld

20. oktober 2010

Julieogbaby

betiinsen skriver:

ja fik

1 scanning i uge 5 fordi de var i tvivl om den var udenfor livmoderen da jeg havde ondt.

2 scanning betalte jeg selv for da jeg gerne ville se hjertet slå. tror det var i 6+5 ca. ( troede jeg var lidt længere henne) men jordemoderen scannede mig udefra og sagde at hun ikke kunne se noget hjerte slå og at fosteret ikke var vokset siden 4 uge. Men hun tog fejl, og sygehuset sagde senere hen at man ikke må scanne udvendigt så tidligt.

3. scanning var fordi de skulle tjekke om det var dødt i uge 4 som jordemoderen sagde, men det hele var fint og hjertet slog osv. så de var også meget overrasket, men sagde alt var godt.

4. scanning var en uge efter 7+5 ca. nærmest som en tryghedsscanning efter jordemoderen havde taget fejl, og så ville de gerne følge mig. og alt var fint.

5. scanning 8+5, idag, blev jeg scannet fordi jeg havde haft brunt udflåd og så skulle de se om der var noget galt. men alt var fint og hjertet slog osv. så det er bare super dejligt

Nårh ja, havde lige glemt din ubehagelige og kedelige oplevelse forleden. Så må det være dejligt at blive fulgt lidt tættere

Anmeld

20. oktober 2010

betiinsen

ja helt sikkert, det er super dejligt.. har snart et helt album med billeder hehe

Anmeld

20. oktober 2010

VIPpigen

Kan godt huske alle de tanker der er når man bløder. Og dejligt at høre der stadig er liv, man tænker alligevel en masse selvom det er gammelt. Men nu varer det heller ikke længe før du skal til NF, bare vent, tiden går stærkt når du først er ovre den kritiske tid.

Anmeld

20. oktober 2010

skøjte-prinsessen

betiinsen skriver:

ja fik

jeg blev da scannet uden på da jeg var 6 uger henne og igen da jeg var 8 uger, men betalte ikke for det og nu har jeg lige været til NF scanning. men er da glad for at alt ser ok ud har selv været meget nervøs er da også lidt nervøs for 19 ugers scanningen...

men tillykke med at alt er som det skal være og tænkt du skal føde bare en måned efter mig

Anmeld

20. oktober 2010

betiinsen

ja det er dejligt der ikke er så længe til NF scanning. Jamen man kan også scanne udepå men ved mange kan man ikke se det før man er over 8 uger henne, så på sygehuset sagde de at hvis man ikke kunne se det ved udvendigt var det vigtigt man lavede en indvendigt bagefter, da det er tydligere. Men er også blevet scannet udvendigt nu hvor det hele er fint.

Anmeld

20. oktober 2010

betiinsen

tror som du skriver man er nervøs hele vejen igennem. Men måske letter det lidt efter NF scanning tror jeg. Jeg krydser fingre for dig til næste scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.