Årh, hvor er jeg dog frustreret. Jeg har i nogle dage gået med diverse symptomer samt følelsen af, at jeg ER gravid. Jeg har dog forsøgt ikke at tro og håbe for meget, for at undgå at blive skuffet.
I går skulle jeg have haft mens, men den er ikke kommet. Derfor testede jeg i morges - Negativt! Blev jo så mega skuffet alligevel. 
Er der nogle der har testet negativt 4+1 og så testet positivt senere??
Det kan selvfølgelig også godt være at min cyklus ikke er helt stabil. Er for nylig stoppet med p-piller. Den første rigtige cyklus efter var dog præcis 28 dage. Denne gang har jeg prøvet med ÆL test, og hvis man kan regne med dem havde jeg ægløsning omkring d. 6-7 oktober. Men så burde jeg da også snart enten få min mens eller kunne teste positivt, ikke??
Jeg ved godt jeg ikke burde være utålmodig endnu, da det kun er 2 måneder siden jeg stoppede med p-piller. Men det er bare så frustrerende når man har symptomer. Jeg har haft hovedpine, let kvalme, underlige niv i underlivet (som dog ikke føles som kommende mens), lidt ømme bryster, har været svimmel engang imellem samt øget udflåd (undskyld detaljerne). Det mest underlige er, at jeg nu har mistet lysten til kaffe. Det er ikke fordi jeg plejer at drikke meget kaffe, men plejer som regel at drikke 1-2 kopper på arbejde, og det er noget jeg altid har lyst til og hygger mig med. Det har jeg ikke haft de sidste 3 dage - ikke at tanken giver mig mere kvalme, jeg har bare ikke lyst til det.
For F***** da, jeg bliver jo vanvittig!
Anmeld