Nogen der har testet negativt 4+1, og positivt senere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.524 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Frk.S

Årh, hvor er jeg dog frustreret. Jeg har i nogle dage gået med diverse symptomer samt følelsen af, at jeg ER gravid. Jeg har dog forsøgt ikke at tro og håbe for meget, for at undgå at blive skuffet.

I går skulle jeg have haft mens, men den er ikke kommet. Derfor testede jeg i morges - Negativt! Blev jo så mega skuffet alligevel.

Er der nogle der har testet negativt 4+1 og så testet positivt senere??

Det kan selvfølgelig også godt være at min cyklus ikke er helt stabil. Er for nylig stoppet med p-piller. Den første rigtige cyklus efter var dog præcis 28 dage. Denne gang har jeg prøvet med ÆL test, og hvis man kan regne med dem havde jeg ægløsning omkring d. 6-7 oktober. Men så burde jeg da også snart enten få min mens eller kunne teste positivt, ikke??

Jeg ved godt jeg ikke burde være utålmodig endnu, da det kun er 2 måneder siden jeg stoppede med p-piller. Men det er bare så frustrerende når man har symptomer. Jeg har haft hovedpine, let kvalme, underlige niv i underlivet (som dog ikke føles som kommende mens), lidt ømme bryster, har været svimmel engang imellem samt øget udflåd (undskyld detaljerne). Det mest underlige er, at jeg nu har mistet lysten til kaffe. Det er ikke fordi jeg plejer at drikke meget kaffe, men plejer som regel at drikke 1-2 kopper på arbejde, og det er noget jeg altid har lyst til og hygger mig med. Det har jeg ikke haft de sidste 3 dage - ikke at tanken giver mig mere kvalme, jeg har bare ikke lyst til det. 

For F***** da, jeg bliver jo vanvittig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Linekocemba

Jeg har netop testet positiv. 4+5. Har haft symptomer den sidste uge. Men først nu en test bekræfter det.

Så fat mod.. Håbet er ikke ude..

Anmeld

20. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Frk.S skriver:

Årh, hvor er jeg dog frustreret. Jeg har i nogle dage gået med diverse symptomer samt følelsen af, at jeg ER gravid. Jeg har dog forsøgt ikke at tro og håbe for meget, for at undgå at blive skuffet.

I går skulle jeg have haft mens, men den er ikke kommet. Derfor testede jeg i morges - Negativt! Blev jo så mega skuffet alligevel.

Er der nogle der har testet negativt 4+1 og så testet positivt senere??

Det kan selvfølgelig også godt være at min cyklus ikke er helt stabil. Er for nylig stoppet med p-piller. Den første rigtige cyklus efter var dog præcis 28 dage. Denne gang har jeg prøvet med ÆL test, og hvis man kan regne med dem havde jeg ægløsning omkring d. 6-7 oktober. Men så burde jeg da også snart enten få min mens eller kunne teste positivt, ikke??

Jeg ved godt jeg ikke burde være utålmodig endnu, da det kun er 2 måneder siden jeg stoppede med p-piller. Men det er bare så frustrerende når man har symptomer. Jeg har haft hovedpine, let kvalme, underlige niv i underlivet (som dog ikke føles som kommende mens), lidt ømme bryster, har været svimmel engang imellem samt øget udflåd (undskyld detaljerne). Det mest underlige er, at jeg nu har mistet lysten til kaffe. Det er ikke fordi jeg plejer at drikke meget kaffe, men plejer som regel at drikke 1-2 kopper på arbejde, og det er noget jeg altid har lyst til og hygger mig med. Det har jeg ikke haft de sidste 3 dage - ikke at tanken giver mig mere kvalme, jeg har bare ikke lyst til det. 

For F***** da, jeg bliver jo vanvittig! 

Jeg kunne først teste positiv 4+5 , prøvede dog ikk før der . 

Men den var meget svag i starten . 

Så hold hovdet oppe og test om et par dage igen . 

Anmeld

20. oktober 2010

Frk.S

Årh, tak for jeres svar! Så er der stadig håb.

Jeg har lyst til at teste allerede i morgen igen. Men jeg må hellere vente lidt længere. Nu afventer jeg lige og ser om mens kommer i løbet af det næste par dage - hvis ikke, tester jeg igen (ÅH den ventetid )

Anmeld

20. oktober 2010

SussieThyssen

Frk.S skriver:

Årh, tak for jeres svar! Så er der stadig håb.

Jeg har lyst til at teste allerede i morgen igen. Men jeg må hellere vente lidt længere. Nu afventer jeg lige og ser om mens kommer i løbet af det næste par dage - hvis ikke, tester jeg igen (ÅH den ventetid )

Tag den lidt med ro søde ven...nogle af os har først kunne testes positive i 4 måned, selvom vi var hamrende gravide.
Der er nogle der bare ikke producerer ret meget graviditetshormon.
Så prøv igen om et par dage.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. oktober 2010

Frk.S

SussieThyssen skriver:

Tag den lidt med ro søde ven...nogle af os har først kunne testes positive i 4 måned, selvom vi var hamrende gravide.
Der er nogle der bare ikke producerer ret meget graviditetshormon.
Så prøv igen om et par dage.

Kærligst
Sussie

Tak... ja, det prøver jeg også - men det er svært!

Anmeld

20. oktober 2010

skøjte-prinsessen

okay jeg testede stærkt positivt bare 20 dage efter jeg var blevet gravid så tror alt kan ske så hold hoved højt... men jeg troede jeg var længere henne fordi den var så stærk positiv og det troede alle omkring mig også, jeg begyndte at tro jeg var gravid fordi jeg spise en hel cheesburger fra et pizzaria (hvilket jeg aldrig har kunne) og bagefter smuttede jeg i netto for at få mere mad

men test igen om en uge så er den nok sikker med det rigtige svar helt og lykke søde  finger for dig

Anmeld

20. oktober 2010

A&F

Det kunne være kroppen der spiller dig et puds + det , har du typiske symptomer på de efterfølger der er ved stop af p-piller. Kender det alt for godt. Og testede selv negativ i denne md.

MEN, jeg håber virkelig at du gemmer på en lille spire.

Test igen om nogle dage. Ser frem til en feedback

Knus

Anmeld

20. oktober 2010

Frk.S

Det kunne være kroppen der spiller dig et puds + det , har du typiske symptomer på de efterfølger der er ved stop af p-piller. Kender det alt for godt. Og testede selv negativ i denne md.

MEN, jeg håber virkelig at du gemmer på en lille spire.

Test igen om nogle dage. Ser frem til en feedback

Knus

Ja, ved godt det kan være kroppen der driller.

Jeg havde også lidt underlige symptomer i sidste cyklus - men slet ikke så meget som denne gang. Jeg synes også det er underligt det med min manglende lyst til kaffe - tror i hvert fald ikke det er p-pille stoppet. Men om det så virkelig er min krop der laver de symptomer selv fordi jeg så gerne vil være gravid... det må tiden jo så vise (vente vente)!!

Anmeld

21. oktober 2010

Tanja1234

Jeg kunne også først teste positiv sent.. Tog en test den dag jeg forventede mens og der var testen helt klart negativ - men en uge efter var den svagt positiv og er kun blevet mere tydelig med tiden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.