Kan i lide krybdyr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

TbCp

Så kig her

Liva og jeg har været i terrariet i Vissenbjerg idag og se på øgler, slanger, edderkopper osv
Liva var godt nok ikke helt tryg ved at gå tæt på glasset lige i starten, men efter lidt tid blev hun alligevel for nysgerrig

Vi var de første gæster idag så Liva fik lov at se nogle af dyrerne blive fodret, det synes hun var rigtig sjovt.

Vi skal jo have tiden til at gå lidt her i ferien, så hun ikke keder sig, så vi tager på små turer, det er meget hyggeligt.

Her følger div. billeder fra idag

Forøvrigt gav hun øglen, på det første billede, et møgfald senere, fordi den havde lagt sig ovenpå skildpadden "kan du SÅ flytte dig" fik den at vide

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

JustAnotherName

De er vældig spændende at KIGGE på, men jeg vil IKKE røre ved dem!

Hvor er hun herlig, Liva, at hun lige tager skilpaddens parti, og skælder øglen lidt ud

Anmeld

20. oktober 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Så kig her

Liva og jeg har været i terrariet i Vissenbjerg idag og se på øgler, slanger, edderkopper osv
Liva var godt nok ikke helt tryg ved at gå tæt på glasset lige i starten, men efter lidt tid blev hun alligevel for nysgerrig

Vi var de første gæster idag så Liva fik lov at se nogle af dyrerne blive fodret, det synes hun var rigtig sjovt.

Vi skal jo have tiden til at gå lidt her i ferien, så hun ikke keder sig, så vi tager på små turer, det er meget hyggeligt.

Forøvrigt gav hun øglen, på det første billede, et møgfald senere, fordi den havde lagt sig ovenpå skildpadden "kan du SÅ flytte dig" fik den at vide

Uh elsker øgler :d vil vildt gerne have en leguan

Ser da vildt spændende ud, men edderkoppen springer jeg pænt henover

Anmeld

20. oktober 2010

LIZO

vi vil meget gerne ha en øgle.. men at skulle gi dem levene kryb. larver kakalakker osv.. nej tak. og slet ikke skulle ha dem ståene..

ud over det så hader jeg kryb.. især edderkopper.. puha..

Anmeld

20. oktober 2010

Barbamama

Altså udover den der KLAMME edderkop er det okay. Godt I har besøgt terrariet... Det er jo i krise. Det ser ud som om det var en hyggelig dag!

Anmeld

20. oktober 2010

TbCp

michella80 skriver:

Altså udover den der KLAMME edderkop er det okay. Godt I har besøgt terrariet... Det er jo i krise. Det ser ud som om det var en hyggelig dag!

Ja det er jo nemlig det det er, så ville da gerne støtte dem med et besøg og samtidig hygge lidt med nu datter

Anmeld

20. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Så kig her

har haft: skægagamer, leguaner, cameleoner, anoler og kaimaner... og dertil hørende foder...

men det siger mig intet længere.... jo det er hyggeligt at besøge et terrarie...

Anmeld

20. oktober 2010

helora

TbCp skriver:

Så kig her

De fleste er meget søde, men den der behårede djævel på billede 10 får jeg stensikkert mareridt om i nat

Anmeld

21. oktober 2010

twinboys

fede fede billeder... elsker også at kigge på de krybdyr men de skal sgu blive bag ved glasene...

Vil løbe skrigende bort hvis de pludselig kom ud,---

Majbritt

Anmeld

21. oktober 2010

TbCp

twinboys skriver:

fede fede billeder... elsker også at kigge på de krybdyr men de skal sgu blive bag ved glasene...

Vil løbe skrigende bort hvis de pludselig kom ud,---

Majbritt

Hehehe

Ja edderkoppen må gerne blive bag ruden, men de andre har jeg nu ikke noget imod.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.