Bavian Rock ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Pia.

Nogen der skal afsted på lørdag... ?

Jeg skal sammen med mine de to store have en rigtig hyggelig dag i parken... glæder mig rigtig meget... har et par veninder som også skal afsted med deres unger så det bliver max hygge og en sjov lørdag... Og så skal vi ud og spise bagefter....

Og så kommer der jo en masse fed musik i år, som både Mikkel, Mille og jeg elsker..

Knus fra Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2010

Moar'en

Pia. skriver:

Nogen der skal afsted på lørdag... ?

Jeg skal sammen med mine de to store have en rigtig hyggelig dag i parken... glæder mig rigtig meget... har et par veninder som også skal afsted med deres unger så det bliver max hygge og en sjov lørdag... Og så skal vi ud og spise bagefter....

Og så kommer der jo en masse fed musik i år, som både Mikkel, Mille og jeg elsker..

Knus fra Pia.

Skal ikke selv afsted, men synes det lyder som en super hyggelig dag i skal have.

Anmeld

21. oktober 2010

Pia.

Moar'en skriver:

Skal ikke selv afsted, men synes det lyder som en super hyggelig dag i skal have.

Mange tak for dit svar

Det er jeg også helt sikker på det bliver - vi glæder os rigtig meget til en rigtig hygge lørdag sammen... og så alt den skønne musik det er jo bare ekstra bonus oven I

Knus fra Pia.

Anmeld

21. oktober 2010

Moar'en

Pia. skriver:

Mange tak for dit svar

Det er jeg også helt sikker på det bliver - vi glæder os rigtig meget til en rigtig hygge lørdag sammen... og så alt den skønne musik det er jo bare ekstra bonus oven I

Knus fra Pia.

Jeg tror helt bestemt os jeg var taget afsted hvis jeg boede i københavn, men jeg synes lige at Bredsten (Vejle) er for langt væk. Og Viktor er jo "kun" 21 mdr.

Anmeld

21. oktober 2010

Pia.

Moar'en skriver:

Jeg tror helt bestemt os jeg var taget afsted hvis jeg boede i københavn, men jeg synes lige at Bredsten (Vejle) er for langt væk. Og Viktor er jo "kun" 21 mdr.

Ja det kan jeg godt forstå... Det er lidt langt at køre og viktor ville jo på ingen måde få glæde af det - man må heller ikke have klapvogn eller barnevogn med ind - så det er længe for mindre børn at stå op i 6 timer...

Knus Pia.

Anmeld

21. oktober 2010

Moar'en

Pia. skriver:

Ja det kan jeg godt forstå... Det er lidt langt at køre og viktor ville jo på ingen måde få glæde af det - man må heller ikke have klapvogn eller barnevogn med ind - så det er længe for mindre børn at stå op i 6 timer...

Knus Pia.

Ja oki, så skulle der da går nogen år endnu. Så i må synge og danse for os her i det mørke jylland 

Anmeld

21. oktober 2010

Susan1978

Hej Pia

jeg skal faktisk afsted med Ea.

vi var også afsted sidste år.

Anmeld

21. oktober 2010

Pia.

Susan1978 skriver:

Hej Pia

jeg skal faktisk afsted med Ea.

vi var også afsted sidste år.

Det er første år vi skal afsted - så det bliver rigtig spændende...

Og både jeg og de to store er godt tilfreds med musikvalget I år...

Håber I får en rigtig dejlig lørdag...

Knus
Pia

Anmeld

22. oktober 2010

Diana...

Ej hvor lyder det bare hyggeligt jeg elsker sådan noget gid det var mig. 

Jeg håber i får en rigtig hyggelig dag. 

Knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.