? omkring homoner ved IUI-D...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Marc

Min kone og jeg skal igang med sidste forsøg IUI-D, og hvis det glipper skal vi videre til IVF. Vi håber det selvfølgelig ikke.

Min kone plejer ikke at få hormoner for at fremkalde æg, da hun selv spytter 1-2 ud af gangen. Men da det er vores sidste forsøg, vil vores klinik give 2.tabl af noget der pergotime i 5 dage for at producere flere æg, og større.

Min bekymring er så, hvad med bi-virkninger, ?? og hvad hvis hun producere 3-4 æg?? eller flere...

Håber nogen kan forklare mig det, da jeg er meget bekymret over dette her.

Mange hilsner Marc

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Lisbeth1985

Hej Marc!

Min mand og jeg er også igang med IUI - dog med min mands sæd. Jeg får pergotime, selvom jeg har normale ægløsninger og vores manglende graviditet skyldes min mands nedsatte sædkvalitet. Jeg har oplevet nogle bivirkninger (bl.a. træthed, humørsvingninger og kvalme) ved pergotime, men det er overkommeligt Min mand og resten af vores omgangskreds har været meget forstående og hjælpsomme de dage, hvor det har været værst og det har virkelig hjulpet. Det lyder som om, at du er en betænksom mand, som din kone har en god støtte i, så jeg er sikker på, at det nok skal gå

Mht. dannelsen af æg, så har vi fået at vide, at hvis der er for mange, vil man ofte tage dem ud og gå direkte over til IVF. Man kan også i nogle tilfælde fjerne de æg, der er for meget.

Jeg håber dette kunne besvare nogle af dine spørgsmål, ellers er du meget velkommen til at skrive til mig

Anmeld

20. oktober 2010

CamillaValby

D
Hej

Jeg vil give overstående ret i alt det som hun skriver.

I 2 forsøg fik jeg også pergotime og dannede 3 æg og her 3 gang har jeg dannet 4 modne.
Og jeg fik ingen fjernet. Jeg fejler intet og det gør min mand heller ikke. Pergotime er vist det mildeste man kan få. Så der skal i ikke være nervøse.

Hvad gør man ikke for at få en unge

Anmeld

21. oktober 2010

BubbieBear

Jeg må give CamillaValby ret

Da I har været igennem 2 forsøg inden kender de garanteret din kones æggestokke.

Jeg tror din kones krop vil reagerer lige efter bogen klinikken har jo 110% styr på det de laver.

Jeg har selv fået Pergotime, og de få bivirkninger jeg havde var hedeture og lidt humørsvingninger.

Håber det lykkedes for jer

Anmeld

21. oktober 2010

Marc

Tak for jeres svar. jeg vil bare være rigtig ked af hvis vi skal vente,  da det nemlig er vores sidste forsøg.

Men jeg håber og beder til at det hele går meget godt for hende. Selvom hun har mange bivirkninger ved den ægløsningsprøjte, og når menstruationen kommer, så ligger hun i sengen i 3-4 dage fordi det gør så ondt på hende. og der hjælper alm pinex eller panodiler ikke.

Hvis jeg kunne ville jeg gå igennem det får hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.