rikkebw skriver:
Jeg er startet på nyt job for knapt 3 mdr siden, jeg står i butik i et center, fra 10 - 19 hver dag. Har før haft tendens til daglig hovedpine og spændinger i nakken. Men efter jeg er startet på det nye job er det blevet rigtig slemt. Og karmaen i butikken er heller ikke særlig god. Chefen og souschefen "bagtaler" os andre. Og det er altså mænd!
Jeg er ansat som barselsvikar, og kommer fra en anden butik i samme kæde. Men i denne butik tager man ikke tingene så seriøst, og jeg går meget op i at alt skal være "perfekt". Og jeg føler bare at jeg skal lave det hele. Og det er simpelthen så hårdt. Og bare tankerne om hvad der skal laves gør mig stresset.
Så var hos lægen idag, hun mener at 3 ugers sygemelding bør være på sin plads. Jeg er ikke typen der bryder mig om at melde mig syg. Og skal nu melde mig syg pga. dårlig ryg og stress. Så skal der nok blive snakket :/
Hvad skal jeg gøre? Skal jeg kontakte hovedkontoret før jeg snakker med min chef, og skal jeg have fagforeningen med ind over?
Knus herfra 
Heej .
- Nu er jeg selv sygemeldt fra mit arbejde , dog under andre omstændigheder .
Da jeg var hos min læge der sygemeldte hun mig , det meddelte jeg så til min chef , som så bad om en lægeerklæring , det fik de og de sendte den så til hovedekontoret .
De kontaktede mig så omkring nogen papir der ville komme fra kommunen som jeg skulle udfylde og sende retur .
Jeg var sygemeldt i 3 uger til at starte med , så var jeg derefter på skole i 2 uger (er elev) efter det kontaktede jeg lægen igen og er så blevet sygemeldt på fuldtid frem til termin . Jeg har bare endnu engang fået en lægeerklæring og sendt til hovede kontoret .
Jeg ahr os skulle sende en til kommunen men det er så min arbejdsgiver kunne søge om refusion men kommunen sender selv brev ud til dig hvis de skal have en .
jeg er sygemeldt med bækkenløsning .
Håber der kunne hjælpe dig lidt .
Knus