Hurtig hjælp ønskes til tøjpakning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. august 2008

ann-kristina

Hej
De sidste måneder har det været meningen at Freja på næsten 4 skulle med mormor og morfar ud at sejle i næste uge. Og hun glæder sig for vildt!!! Idag da jeg ligger og sover efter en hård nattevagt ringer min mor så og spørger om planerne ikke kan ændres så Freja kommer med fra i morgen istedet for. Det kan hun godt, faktisk passer det meget bedre ind i vores planer selvom det er med ret kort varsel. Så om lidt skal jeg op i børnehaven og hente freja for at fortælle hende at nu kommer hun altså først igen om næsten 4 uger (vi har selv ferie fra på fredag).
Nå men tilbage til mit problem. Hvor meget tøj pakker man til en 4 årig aktiv pige? Jeg regner med at hun skal være med fra tirsdag til formentlig søndag. Jeg har mest lyst til at pakke en helt masse, men det er jo begrænset hvor meget plads der er.
Så gode råd søges!!!
(?)(?)(?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2008

MorCamilla

Jeg er også rigtig god til at pakke alt for meget til Mikkel når vi skal nogle steder.. Bare for at være sikker på at der er nok tøj med... :P

Jeg plejer at pakke et sæt til hver dag, (bukser, bluse, undertøj og strømper) og så to/tre sæt ekstra i tilfælde af at han bliver beskidt eller lignende... Men vi plejer så også at have et par rene sæt med hjem igen.. Jeg er bare af den overbevisning at det er bedre at pakke for meget end for lidt... :$

man kan evt få det til at fylde mindre hvis du pakker det ned i et par store plastik poser og suger luften ud med en støvsuger... (men gør det kun hvis de har mulighed for at ligge tøjet på hylder eller lignende, for det kan godt komme til at lugte rigtig grimt af at ligge i poser i længere tid:$)

Rigtig god ferie til jer. og jeg håber at Freja får en god tur sammen med mormor og morfar...:D

Knus fra Camilla.

Anmeld

4. august 2008

st

Inden du pakker, så husk på, at der ikke er de samme muligheder for at gøre sig beskidt på en båd, som hvis det var inde på land de skulle være.

Taler af bitter erfaring. :S

Men et sæt tøj om dagen, det skulle da være rigeligt.

st.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.