update på : jordemoder i morgen, lidt skidt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Isabella_mor

ja så var vi lige en tur til jordemoderen.

hun skønnede ham med hjælp fra en anden jordemoder til at veje omkring de 11-1200 g. han står lavt i bækkenet og min livmoderhals er midtstillet. så nu skal jeg ind på hvidovre på AOMA til en akut scanning her kl 13:00.for at få målt min livmoderhals.

jeg kan risikere at skulle indlægges hvis den er for kort..  men jeg håber det ikke... jeg kommer med en update senere... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

Bavianis

isabellamor skriver:

ja så var vi lige en tur til jordemoderen.

hun skønnede ham med hjælp fra en anden jordemoder til at veje omkring de 11-1200 g. han står lavt i bækkenet og min livmoderhals er midtstillet. så nu skal jeg ind på hvidovre på AOMA til en akut scanning her kl 13:00.for at få målt min livmoderhals.

jeg kan risikere at skulle indlægges hvis den er for kort..  men jeg håber det ikke... jeg kommer med en update senere... 

Håber ikke du bliver indlagt - jeg krydser fingre for dig og bebs!

Knus og kram,

Susanne

Anmeld

20. oktober 2010

DK

Ejj.... Hvor træls! Jeg håber at alt ser fint ud og at du "kun" bliver beordret hjem i seng til film og kager resten af graviditeten ud!!

Knus Ditte

Anmeld

20. oktober 2010

Isabella_mor

hjemme igen.. gode nyheder... der er masser af livmoderhals tilbage så der er intet at bekymre sig om ... fantastisk..

så nu skal det fejres med kaffe og en lille kage..  da det jo er onsdag og vi skal have malet køkken og det hele.. <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.