Gaver til mænd :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Shibby

Jeg skal finde en gave til to mænd. Den ene på 26,den anden på 43. Ingen af dem ønsker sig noget men altså.. Noget skal jo mændene ha!!

Hvad giver i til jeres mænd i familien?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

B&J

Shibby skriver:

Jeg skal finde en gave til to mænd. Den ene på 26,den anden på 43. Ingen af dem ønsker sig noget men altså.. Noget skal jo mændene ha!!

Sidst gav jeg min kæreste en thors hammer med fenrisulven ulven på og hans navn med runer bag på

og ja slet ikke nemt når de ikke ønsker sig noget de mænd altså

Anmeld

20. oktober 2010

Malonde1985

åh hader at købe gaver til mænd altså!!! Det ender altid med en eller anden deo, parfume eller noget... Men i år ønsker kæresten sig jeans - hurrraaaaaaa, så har vi da noget at gå ud fra .. og boxershorts ønsker han sig også (ganske kedelig ting, men hvis det er det han ønsker sig og mangler, såååå er det jo fino )

Anmeld

20. oktober 2010

Omerovic

Jeg giver næsten altid tøj

Ellers studer jeg deres hjem, når vi er på besøg og ser hvad jeg syntes de mangler

Har de ikke nogle hobby'er?? hvor der kunne være gode gaver til!?

Anmeld

20. oktober 2010

lisbethita

Shibby skriver:

Jeg gav min bror på 35 en t shirt i blå fra Hugo Boss (500kr) og...jeg gav min far en sort skjorte (400 kr). Han så brand godt ud i den. Oooog....så gav jeg en sort pung fra Tiger (kan skisme ikke huske prisen??) til min Fætter for nyligt! 

Hmm... ellers er gode ideer:

- Schweiz'er kniv (den røde...) SUPER gave!! Kæmpe hit (300 eller 400 kr)

- God vin (af god årgang) 

- Et nyt halstørklæde

- Et gavekort til musikbutik

... håber, at du kan bruge det til noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.