Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

Baby2010/2013

Hej alle i kloge kvinder

I ar sikkert læst det her med at man helst ikke skal ligge for meget på højre side, da det kan generer den store vene?! Nu er det sådan at jeg overhovedet ikke kan ligge mig på højre side, eller på ryggen, drejet lidt til højre før jeg mærker at blodet lukkert ned i låret. Får en sovende fornemmelse og form for stød ned gennem benet. Er vågnet meget af det de sidste par nætter.

Er der nogen af jer der har oplevet dette?

Trine - 31+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

quar20

Ja tak skæbne det er lige præcis hvad jeg døjer med..!!

Og ligger jeg på ryggen kan jeg ikke få luft, og ligger jeg på venstre side så får jeg ondt imellem mine skulderblade..!!

Så ja jeg er vågen det meste af døgnet for tiden..!!

Anmeld

20. oktober 2010

Baby2010/2013

quar20 skriver:

Ja tak skæbne det er lige præcis hvad jeg døjer med..!!

Og ligger jeg på ryggen kan jeg ikke få luft, og ligger jeg på venstre side så får jeg ondt imellem mine skulderblade..!!

Så ja jeg er vågen det meste af døgnet for tiden..!!

Ja det er bare så vildt ubehageligt! Har fået tid hos lægen senere idag, han kan sikkert ikke gøre noget, men han ville gerne lige tjekke mig alligevel!

Godt du ikke har så lang tid til termin, men træls at din graviditet skal slutte så træls!

God bedring til dig

Anmeld

20. oktober 2010

Molly8

Det har jeg overhovedet ikke hørt om. Men jeg har de sidste uger vågnet om natten ved at fingrene sover - oftest højre hånd. Gad vide om det har med det at gøre..

Kh Molly

Anmeld

20. oktober 2010

Baby2010/2013

Molly8 skriver:

Det har jeg overhovedet ikke hørt om. Men jeg har de sidste uger vågnet om natten ved at fingrene sover - oftest højre hånd. Gad vide om det har med det at gøre..

Kh Molly

Ja det kan da godt være det har det? Har været til lægen med det, og de bekræfter min mistanke, så de anbefaler at man ligger på venstre side og ikke ligger med f.eks. krydsede ben.

Men man skal lige holde øje med det, da det godt kan være farligt pga. blodtilførslen til hjertet. Men man skal selvfølgelig heller ikke være bange for det, man må bare ikke blive skidt af det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.