Film til 3-årig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Wall-E, der er ikke så meget tale men utrolig meget mimik i... super sød tegnefilm med masser af gode pointer...

Ville have sagt Mads og Mikkel, men kan huske at jeg altid skulle have min bedstemor i nærheden. Puha hvor jeg tudede og gør det stadig... Men ellers er det en supersød historie og igen med masser af ting man kan snakke om bagefter...

Peter Plys filmene... ved ikke helt om de kom på DVD men så dem i bio da de var der og de er da også dejlige... hvem kan modstå den store gule venlige bamse? Eller grislingens stammen når han er nervøs? Eller tigerdyrets superduper overenergiske grin og hoppen omkring?

Askepot, tror jeg generelt bare er stor fan af disney tegnefilm... Specielt dem hvor der er flere emner end det man bare lige ser...

jeg ser dem helst på engelsk så nogen gange er det også svært at huske den danske titel.

ratatoui (tror nok det er stavet rigtigt) der kan man bagefter snakke om respekten for andres ting osv...

Jeg ved ikke helt så meget om børn på 3 år så kan godt være jeg rammer helt forbi med mine ideer... Jeg håber på at kunne få lov at opleve det en dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

TbCp

Wampires skriver:

Wall-E, der er ikke så meget tale men utrolig meget mimik i... super sød tegnefilm med masser af gode pointer...

Ville have sagt Mads og Mikkel, men kan huske at jeg altid skulle have min bedstemor i nærheden. Puha hvor jeg tudede og gør det stadig... Men ellers er det en supersød historie og igen med masser af ting man kan snakke om bagefter...

Peter Plys filmene... ved ikke helt om de kom på DVD men så dem i bio da de var der og de er da også dejlige... hvem kan modstå den store gule venlige bamse? Eller grislingens stammen når han er nervøs? Eller tigerdyrets superduper overenergiske grin og hoppen omkring?

Askepot, tror jeg generelt bare er stor fan af disney tegnefilm... Specielt dem hvor der er flere emner end det man bare lige ser...

jeg ser dem helst på engelsk så nogen gange er det også svært at huske den danske titel.

ratatoui (tror nok det er stavet rigtigt) der kan man bagefter snakke om respekten for andres ting osv...

Jeg ved ikke helt så meget om børn på 3 år så kan godt være jeg rammer helt forbi med mine ideer... Jeg håber på at kunne få lov at opleve det en dag..

Liva er fuldstændig tosset med Askepot.... hun kaldte den tidligere Vaggapok

Mads og Mikkel har hun også, hun er i det hele taget vild med disney

Anmeld

20. oktober 2010

TbCp

Znuzke skriver:

Klokkeblomst  Alle 3 film, jeg synes de er magiske, og sidder gerne med Klara og ser dem....

Prop og Berta, Små Einsteins, Dora Udforskeren

Klokkeblomst filmene har længe stået på hendes ønskeliste.... måske jeg bare selv skulle tage at købe dem

Anmeld

20. oktober 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Bianca vil rigtig gerne se Cars ....så den har vi fundet klar til hende, som hun kan få lov til at se her i løbet af efterårsferien.

Ellers hitter Anna og Lotte + Kaj & Andrea rigtig meget for tiden.
Også Klokkeblomst, Ratatuille (ved ikke om det er stavet helt rigtigt), Pingu, Fantasiens flyttemænd (noget der sendes på PlayHouse Disney kanalen), De små Einsteins, Barbapapa, og som noget nyt vil hun nu også gerne se Byggemand Bob.

Hun er vist egentlig bare ret glad for tv og film  

Hun vil også gerne se tegnefilm som f.eks. Den lille havfrue, Snehvide og de 7 små dværge, Barbie, osv... Men så ser hun den nok ikke fra ende til anden, hvis det er en hel film.
Der er de små serier bedre, da koncentrationen bedre rækker til det.

Så ja, Anna og Lotte + Kaj og Andrea er nok det, som lige pt. hitter mest!

De der dukkefilm fanger også Liva rigtig godt

Anmeld

20. oktober 2010

LISBETH:-)

Her er det

Pippi

Disney askepot

prinsessen og frøen

og Shreek

der hitter hos Amalie på 3 år

Anmeld

20. oktober 2010

TbCp

lisbeth2910 skriver:

Her er det

Pippi

Disney askepot

prinsessen og frøen

og Shreek

der hitter hos Amalie på 3 år

Ja shrek har hun faktisk næsten lige set, den var et hit...

Anmeld

20. oktober 2010

<3

Tjalfe ser mumitrolde, Rasmus Klump, Cars, Peter Pedal, Barbapapa, bamses billedbog, Alfons Åberg, Mor Muh, Findus og Pedersen, Pippi, Prop og Berta, Thomas tog, Postmand Per, Pingu, Peter Plys og så teletubbies og Baby Einstein når han er syg.

Det lyder af meget men han ser max 1/2 time som anbefalet om dagen. han ser bare meget forskelligt for ellers går moren bananas

Anmeld

20. oktober 2010

SussieThyssen

Pingo, Peter Plyds, Teletubbies, Bamse, Byggemand Bob, Postmand Per

Anmeld

20. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Pippi Langstrømpe og Emil fra Lønneberg

Anmeld

21. oktober 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Her er Pippi Langstrømpe et KÆMPE hit - hos begge to. Der har lige været en boks på tilbud i Bilka med 3 dvd til 100 kr.  Det er de rigtige film

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.