Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Wall-E, der er ikke så meget tale men utrolig meget mimik i... super sød tegnefilm med masser af gode pointer...
Ville have sagt Mads og Mikkel, men kan huske at jeg altid skulle have min bedstemor i nærheden. Puha hvor jeg tudede og gør det stadig... Men ellers er det en supersød historie og igen med masser af ting man kan snakke om bagefter...
Peter Plys filmene... ved ikke helt om de kom på DVD men så dem i bio da de var der og de er da også dejlige... hvem kan modstå den store gule venlige bamse? Eller grislingens stammen når han er nervøs? Eller tigerdyrets superduper overenergiske grin og hoppen omkring?
Askepot, tror jeg generelt bare er stor fan af disney tegnefilm... Specielt dem hvor der er flere emner end det man bare lige ser...
jeg ser dem helst på engelsk så nogen gange er det også svært at huske den danske titel.
ratatoui (tror nok det er stavet rigtigt) der kan man bagefter snakke om respekten for andres ting osv...
Jeg ved ikke helt så meget om børn på 3 år så kan godt være jeg rammer helt forbi med mine ideer... Jeg håber på at kunne få lov at opleve det en dag..
Anmeld