Ingen energi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

265 visninger
0 svar
0 synes godt om
20. oktober 2010

lion

Jeg har ikke været så meget på herinde på det sidste, men jeg har bare ikke haft særlig meget energi siden min mor døde og alt det der skal gøres.

Min mors papirer er gennemgået men det er også det. Mit mor har et klædeskab fyldt med tøj som vi ikke har gjort noget ved endnu. Min mor købte meget tøj tilsidst og brugte ikke så meget af det. Så det ville jo være dejligt hvis man kunne få lidt for det.Tror I man kan sælge det herinde eller på TS?

Så mangler vi også en stor altan med flyttekasser at sortere.....

De har også travlt på Bispebjerg kirkegård at min mor er blevet brændt med ikke begravet endnu, da min søster ringede sagde de slutningen af sidste uge eller denne, nu er der også snart gået 1 mdr siden hun døde......

Min søster var i skifteretten i går, jeg var ikke med da jeg ved min søster ikke vil snyde mig og at min mor ingen værdi havde. Hun nåede lige at passere d. 21 sep, det gjorde at hun fik sin pension udbetalt d. 1 okt, men de penge kunne vi jo ikke røre før vi havde  været i skifteretten. Men det gode er at det meste af begravelse kan betale med de penge og så synes de andre at de sidste penge skal gå til mig, så jeeg kan købe mig en ny computer(tårn), da jeg har en fra 2004 som er ved at stå af.

Min lillebror har "arvet" et 44 tommer fladskærmstv, playstation 3 og et "surrond soundanlæg.Det var noget han var ved at købe gennem leasy men det stod i mors navn og da mor ingen værdi har, ja så er det "vores", så det beholder min lillebror. Min nevø får hendes bærbar.

Begge unger er snottet og Julius hoster og virker til at han er ved at blive syg lidt ligesom mig. Jeg har giga ondt i halsen og det gør ondt at synke, det ene dag svedte jeg eller hundefrøs. De sidste 2 nætter har jeg ikke sovet godt, da halsen gør vildt ondt om natten, i dag endte jeg med at stå op kl. 5 da jeg havde så ondt. Efter strepsils og masser af te, er jeg heldig hvis jeg ikke har ondt i 2 timer. Mit hoved sælger jeg gerne.

Både Cassandra eksem har drillet lidt og Julius er igen slået helt ud.

Gode nyheder:

I dag skal vi hygge sammen med Jørgen, handle lidt julegaver og spise ude. (håber jeg kan finde en læge der har dagåbnet i dag). Vi har fået købt alle gaverne til børnene og dem fra Cassandra til Julius og omvendt. Så efter i dag er vi næsten færdige. vi var i babysam i går og købe WOW legetøj, vi endte med at give 775 kr for 6 stk legetøj men der var også 50 % rabat (til d. 23 okt).

Jeg får en gammel veninde på besøg på søndag så jeg håber vi ikke bliver syge.

Cassandra har ikke fødevarer allergi.

Cassandra er blevet så god til at snakke og jeg prøver at få hende til at fortælle mig hvad hun vil, istedet bare for at sige op eller skubbe til en. Så lige nu siger hun i stedet mor op, eller mere mælk istedet for at vise os koppen.  Hun vil mange flere ting nu og vi må ikke hjælpe, hun VIL selv vaske sig  og vaske hår, spørg vi om vi skal hjælpe, NEJ. Det er det samme hvis vi spørger efter et kys/kram vil hun ikke kommer der et blank og udtrykkelig NEJ.

Hende og Julius hygger sig sammen, vi kan så meget se at de elsker hinanden. De sidder ved siden af hinanden når vi spiser og det kan godt hygge sig ved bare at kigge og smile til hinanden.

Julius er jo blevet en stor dreng, han bliver jo 8 mdr her d. 27 okt, han spiser flot vores mad, sover godt om natten. Leger så flot selv på gulvet. Han ruller rundt som han er en træstamme ned af en bakke. Når han leger ligger han tit på maven og tagerr den ene arm frem for at dreje sige, så han kan kigge en anden vej. Han har endnu ingen tænder eller kravler. Han sidder næsten selv stabil nu et godt stykke tid, men det er bedst hvis han holder i sine tæer, han har bare hovedet nede ved tæerne når han sidder selv. Lige nu ligger han på køkken gulvet og spise, når han ikke spiser leger ham. De andre 2 aover endnu og begge inde i stuen. Cassandra kom nemlig lige ind til os i nat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.