opdatering på bange:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

betiinsen

Hej piger, som tidligere nævnt, havde jeg haft lidt brunt udflåd igår og lidt til morgen. ikke noget "frisk blod". Og har ikke haft noget siden. Men synes jeg er lidt øm i den ene side ved min venstre æggestok, det er i den side ægget er blev befrugtet osv. Det gør slet ikke ondt, men det er som om det arb. og spænder lidt mere der. andre der har prøvet det? ih er så nervøs..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Fines mor

betiinsen skriver:

Hej piger, som tidligere nævnt, havde jeg haft lidt brunt udflåd igår og lidt til morgen. ikke noget "frisk blod". Og har ikke haft noget siden. Men synes jeg er lidt øm i den ene side ved min venstre æggestok, det er i den side ægget er blev befrugtet osv. Det gør slet ikke ondt, men det er som om det arb. og spænder lidt mere der. andre der har prøvet det? ih er så nervøs..

Jeg har blødt under begge mine graviditeter, og det er faktisk mere normalt end man tror. 3 ud af 4 bløder i deres graviditet, så prøv at tag det med ro :-) Pøj pøj

Anmeld

19. oktober 2010

betiinsen

tak kan self. også være jeg har er ekstra opmærksom lige nu.. men føler at jeg er lidt mere øm agtig i den side. plejer jeg aldrig ellers..

Anmeld

19. oktober 2010

Blyb

betiinsen skriver:

Jeg tror bare det er dine ligamenter du kan mærke strække sig. Jeg kan som regel også mærke mere i min højre side end venstre.

Tror altså ikke du skal være nervøs med mindre der kommer frisk blod. Jeg var ikke i tvivl de to gange jeg aborterede. Da begyndte jeg at bløde helt friskt, men lyst blod.

Håber du får slapper godt af, det er altså vigtigt ikke at stresse for meget over det. Prøv at nyde det hele i stedet for

Blyb 8+4

Anmeld

19. oktober 2010

betiinsen

ja må prøve at tage det roligt.. synes bare det er så svært.. skal virkeligt tage mig sammen men er glad for i lige ville skrive, blev lidt mere rolig og sover nok lidt bedre i nat efter jeres små beskeder

skal til lægen i morgen, så krydser jeg fingre for alt er som det skal være

Anmeld

19. oktober 2010

Blyb

betiinsen skriver:

ja må prøve at tage det roligt.. synes bare det er så svært.. skal virkeligt tage mig sammen men er glad for i lige ville skrive, blev lidt mere rolig og sover nok lidt bedre i nat efter jeres små beskeder

skal til lægen i morgen, så krydser jeg fingre for alt er som det skal være

Jeg kan sagtens følge dig, har også selv mine småture, men jeg prøver alt hvad jeg kan, at være positiv hele vejen igennem. Denne gang er jeg sikker på den bliver der!

Det er jo altså langt fra alle der aborterer selvom du læser en masse om det herinde.

Sov sødt og håber lægen kan berolige dig lidt i morgen..

Anmeld

19. oktober 2010

betiinsen

ja du har ret.. man bliver let nervøs, nok specielt her de 3 første måneder. lægen sagde også jeg skulle ringe hvis det blev værre eller hvis jeg begyndte at bløde frisk blod. for det er jo faktisk ikke blod, men lidt brunligt udflåd.

tak for svar, du må også sove sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.