Julegave fra Anton (11 uger) - nogle idéer?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

K&S

Hej alle I skønne kvinder...!

Nu er jeg gået i tænkeboks mht. julegave fra Anton til bedste/olde-forældre - men synes ikke rigtig tankerne er så kreative

Er der nogle, der har idéer til, hvad man kan give? Anton er ca. 5 mdr. til jul  

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Kløver

Måske det samme. som jeg vil give mine egne forældre og bedsteforældre fra den lille i maven

https://www.baby.dk/debat/69658pi1/ordet-er-frit/julegave-fra-det-lille-spir-i-maven.aspx

Anmeld

19. oktober 2010

K&S

Maja84 skriver:

Måske det samme. som jeg vil give mine egne forældre og bedsteforældre fra den lille i maven

https://www.baby.dk/debat/69658pi1/ordet-er-frit/julegave-fra-det-lille-spir-i-maven.aspx

Ih, hvor er de søde

Jeg får da helt lyst til at bestille Antons egen julekugle til hans 1. juleaften

Tak for tippet...!

Anmeld

19. oktober 2010

Kløver

K&S skriver:

Ih, hvor er de søde

Jeg får da helt lyst til at bestille Antons egen julekugle til hans 1. juleaften

Tak for tippet...!

var så lidt Jeg har selv tænkt samme ide, at vores lille spir næste år, til sin 1 jul, skal have sin egen julekugle

Anmeld

19. oktober 2010

Pige2009

Aftryk af hånd og fod eller noget foto på lærred

Anmeld

19. oktober 2010

Kløver

K&S skriver:

Hej alle I skønne kvinder...!

Nu er jeg gået i tænkeboks mht. julegave fra Anton til bedste/olde-forældre - men synes ikke rigtig tankerne er så kreative

Er der nogle, der har idéer til, hvad man kan give? Anton er ca. 5 mdr. til jul  

Katja

forresten kom til at tænke på, man jo kan få de der julehalløj til juletræet fra georg jensen, men de har så lavet nogle hvor man kan sætte billede i, sådan en med et godt billede af lille Anton, til juletræet, ville da sikkert også bringe god lykke til bedsteforældrene

Anmeld

19. oktober 2010

LISBETH:-)

Her giver vi hvert år en kalender med billeder altså sådan en A4 kalender med en måned på hver side og så et billed af oldebørnene for hver måned. Den skaber altid glæde.

Sidste år havde jeg fundet på noget andet, og så kom der da ellers klager, for de skulle da altså have deres kalender. Så det bliver kalender igen i år

Anmeld

20. oktober 2010

K&S

Baagøe skriver:

Aftryk af hånd og fod eller noget foto på lærred

Tak tak  det er straks skrevet på listen over muligheder

Anmeld

20. oktober 2010

K&S

Maja84 skriver:

forresten kom til at tænke på, man jo kan få de der julehalløj til juletræet fra georg jensen, men de har så lavet nogle hvor man kan sætte billede i, sådan en med et godt billede af lille Anton, til juletræet, ville da sikkert også bringe god lykke til bedsteforældrene

Det må jeg vist lige tjekke ud...! Tak

Anmeld

20. oktober 2010

K&S

lisbeth2910 skriver:

Her giver vi hvert år en kalender med billeder altså sådan en A4 kalender med en måned på hver side og så et billed af oldebørnene for hver måned. Den skaber altid glæde.

Sidste år havde jeg fundet på noget andet, og så kom der da ellers klager, for de skulle da altså have deres kalender. Så det bliver kalender igen i år

Det har jeg også haft tænkt på - hvor bestiller du dem fra?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.