Tegnblødning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

967 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

Papaya

Hej Piger..

Da jeg gik på toilettet for at tisse, hvilket jeg gør 10 gange på en aften.. Så da jeg tørrede mig kunne jeg se noget lyserødt på papiret samt på mit trusseindlæg.. Blev vildt nervøs!!  Og søgte så rundt på nettet, og fandt frem til tegnblødning.. Kan det passe at det muligvis er det jeg har.. Hvis der er nogen der har prøvet det sammen så skriv.. Der står nemlig at man skal ringe til FG hvis man er under 37 fulde uger.. Jeg er idag 36+4 idag.. Har ikke ondt andet end det det plejer at være, synes da godt nok mine plukveer er kraftigere end det plejer idag... Det er så kraftig at jeg bliver nød til at sætte mig ned.. Og det tager pusten af mig!

Håber at høre fra jer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

sandratobias

Har ikk selv prøvet det, men jeg ville da ringe på FG...

for at det ikk er fødslen der er igang..
Og at alt er som det ska være...

Sandra - Uge 21+2...

Anmeld

19. oktober 2010

quar20

Jeg ville også lige ringe og høre hvordan de syntes du skal forholde dig..!!

Så skynd dig at ring og skriv lige en update...!!

for at du IKKE føder før det er "okay"..!!

Anmeld

19. oktober 2010

Papaya

Jeg tror at jeg lige vil vente med at ringe og se om jeg bliver ved med at bløde og om plukveer bliver værre.. Har en tid hos JM i morgen så, hvis der ikke sker mere kan jeg måske høre hende?? Eller synes I jeg skal rinde derind..?? 

Anmeld

19. oktober 2010

quar20

Prisana skriver:

Jeg tror at jeg lige vil vente med at ringe og se om jeg bliver ved med at bløde og om plukveer bliver værre.. Har en tid hos JM i morgen så, hvis der ikke sker mere kan jeg måske høre hende?? Eller synes I jeg skal rinde derind..?? 

Altså syntes da du lige skal ringe derind og høre hvordan du skal forholde dig..!! Så har du også ro i sindet og når du skriver dine plukveer har været værre idag end de andre dage, så skal du reagerer..

Selvfølgelig blir plukveerne værre jo længere man kommer i graviditeten - men altså blødning er jo ikke godt uanset hvad så syntes du skal ringe og høre ad..!!

Anmeld

19. oktober 2010

Papaya

quar20 skriver:

Altså syntes da du lige skal ringe derind og høre hvordan du skal forholde dig..!! Så har du også ro i sindet og når du skriver dine plukveer har været værre idag end de andre dage, så skal du reagerer..

Selvfølgelig blir plukveerne værre jo længere man kommer i graviditeten - men altså blødning er jo ikke godt uanset hvad så syntes du skal ringe og høre ad..!!

Okay ringer med det samme så...

Anmeld

19. oktober 2010

quar20

Prisana skriver:

Okay ringer med det samme så...

Husk lige at give en update...!! Håber det bedste

Anmeld

19. oktober 2010

Papaya

Så er der lige en opdatering..

Ringede ind på FG i Randers, og snakkede med en JM. Hun sagde at jeg bare skulle tage det stille og roligt og holde øje med om blødning bliver kraftigere og at jeg muligvis er begynd at åbne mig dernede og så er det normalt at jeg plet bløder lidt. Og hvis det var hun skulle komme til verdenen nu er det hekt ufarligt, så jeg skulle bare tage det roligt og følge min krop.

Så det lettede.. godt jeg ringede derind    Tak piger..

Anmeld

19. oktober 2010

Magsen

Prisana skriver:

Hej Piger..

Da jeg gik på toilettet for at tisse, hvilket jeg gør 10 gange på en aften.. Så da jeg tørrede mig kunne jeg se noget lyserødt på papiret samt på mit trusseindlæg.. Blev vildt nervøs!!  Og søgte så rundt på nettet, og fandt frem til tegnblødning.. Kan det passe at det muligvis er det jeg har.. Hvis der er nogen der har prøvet det sammen så skriv.. Der står nemlig at man skal ringe til FG hvis man er under 37 fulde uger.. Jeg er idag 36+4 idag.. Har ikke ondt andet end det det plejer at være, synes da godt nok mine plukveer er kraftigere end det plejer idag... Det er så kraftig at jeg bliver nød til at sætte mig ned.. Og det tager pusten af mig!

Håber at høre fra jer..

det var det samme her..

jeg ville bare vente med at ringe .. jeg fik total falske forhåbninger da de mente det var tegnblødning.. men det bare var noget fra det ydre .. og ikke noget farligt!

så hvis jeg var dig ville jeg lige vente og se hvad der sker næste gang du skal på toilettet

Anmeld

19. oktober 2010

Papaya

Maggieh skriver:

det var det samme her..

jeg ville bare vente med at ringe .. jeg fik total falske forhåbninger da de mente det var tegnblødning.. men det bare var noget fra det ydre .. og ikke noget farligt!

så hvis jeg var dig ville jeg lige vente og se hvad der sker næste gang du skal på toilettet

Kunne ikke vente, så har ringet derind, men det er helt ufarligt. Så jeg er lettet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.