Ondt efter epi....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
18 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

Bom

Jeg har VILDT ondt i min ryg lige der hvor jeg har fået min epidural + spinal blokade ved Matilde's fødsel... Og synes faktisk at det er blevet værre det sidste stykke tid...

Hvor længe kan jeg have det??? Eller er det ikke normal???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Stephanie3

Jeg havde også ondt noget tid efter. :s Kan ikke huske hvor længe.

Anmeld

19. oktober 2010

Mira0911

Det har jeg slet ikke oplevet... Det er vel forskelligt fra kvinde til kvinde hvordan man reagere på den... ;)

Anmeld

19. oktober 2010

Laulund87

Jeg har intet mærket efter den blev pillet ud

Anmeld

19. oktober 2010

Bom

Laulund87 skriver:

Jeg har intet mærket efter den blev pillet ud

Jeg havde hellere ikke ondt til og starte med, men nu her den sidste 1½ mdr tid er det begyndt og komme og det bliver faktisk bare værre..  Jeg har prøvet og være ved kiopraktor men det hjælper ikke... Og det sidder lige der hvor jeg fik den...

Anmeld

19. oktober 2010

Mira0911

Tulle Mus skriver:

Jeg havde hellere ikke ondt til og starte med, men nu her den sidste 1½ mdr tid er det begyndt og komme og det bliver faktisk bare værre..  Jeg har prøvet og være ved kiopraktor men det hjælper ikke... Og det sidder lige der hvor jeg fik den...

Kan det være en nerve der sidder i klemme måske? 

Anmeld

19. oktober 2010

Laulund87

Tulle Mus skriver:

Puha hvor ubehageligt

Har du været ved læge?

Anmeld

19. oktober 2010

Mumto3

Det er desværre almindeligt, men fordi der ikke er ret mange der indberetter det, så viser statistiken over bivirkninger ved epi, ikke hvor mange der rent faktisk har eftervirkninger.

Jeg synes du skal kontakte din læge og bede ham/hende om at indberette.

Hvis du får spinal-hovedpine, så kan man sprøjte et eller andet ind i rygmarven som kan afhjælpe hovedpinen, men jeg tror nok de først gør det et år efter man har fået epiduralblokaden. (for at være sikker på at det ikke bare går væk af sig selv). Men hvis det 'bare' er ryggen du har ondt i, så kan de ikke gøre noget ved det.

Anmeld

19. oktober 2010

Bom

MoarJ skriver:

Kan det være en nerve der sidder i klemme måske? 

Tja ville en kiopraktor ikke have ordnet det????

Anmeld

19. oktober 2010

Bom

Laulund87 skriver:

Puha hvor ubehageligt

Har du været ved læge?

Nej ikke endnu, hader og gå til læge og pylre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.